FANDOM

Candelia GrantEdytuj

Zależy

—Najczęstsze wypowiadane słowo przez Can, czasami zamieniane też na ,,Może"

Czy kiedykolwiek czułeś(-aś), że Twoje życie to jedno wielkie dno przepełnione goryczą, strachem, bólem, cierpieniem,
Cannn.jpeg

Zdjęcie znalezione w czeluściach wujka google

zdenerwowaniem, poirytowaniem, samotnością, i jedną wielką chęcią do tego, aby Twoje całe życie przepadło? Nie musisz się zgadzać, nigdy nikt nie jest w pełni szczęśliwy nawet, jeżeli ma wszystko, czego pragnie. Każdy ma swoje słabości, z którymi się zmaga. Nie ma człowieka idealnego.

Candelia Helen Grant - Niska, dosyć cicha i mało kontaktowa ze światem dziewczyna, która najchętniej zatrzasła się w pokoju, nie prosząc o pomoc, siedząc w kącie i cicho popłakując. Często wyżywająca się na swoim misiu, który był jej wierną przytulanką w czasach, kiedy jeszcze jej zapotrzebowania zabawy sięgały dosyć dużą skalę. Ów miś jest jej wiernym słuchaczem, chociażby bez mózgu i duszy, to o wielkim sercu słuchacza. (I co z Tego, że nie ma serca?)

Jej znak szczególny to niski wzrost i jasnobrązowe włosy, sięgające jej do połowy pleców, kiedyś długie (bo aż do pośladków), splecione w dwa, urocze warkoczyki, jeszcze do czasów 6 klasy podstawówki. Właśnie te czasy najchętniej wspominała, bo od pierwszej gimnazjum zaczęła poważnie dorastać, zdając sobie sprawę, i to na poważnie, że jej twarz, mokra ciągle od łez nic nie da. Że musi zacząć się ogarnąć, i nie zgrywać wiecznie radosnej i miłej koleżanki, która zawsze pożyczy zadanie domowe z matematyki, które było na dzisiaj, a połowa klasy jak nie robi, tak nie zrobiła. Chociaż pożyczająca, nawet jeśli postanowiła sobie, że nie będzie, uważając, że nie może mieć ciągłego syndromu "jedynaczki", bo nią nie jest. Chyba. Przynajmniej się jej tak wydaje, bo związana więzłem na drzewie genealogicznym z pewnym chłopakiem (ona i tak uważa, że chłopczykiem), starszym od niej o jeden rok i sześć miesięcy. Co jak co, ale jedyne co ich łączy to szare oczy, i "lekko" podobny charakter. Lekko, a nie całkowicie. Ciekawe, czy ktoś znajdzie różnicę pomiędzy lekko, a bardzo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki