FANDOM

Bohaterowie

Bohaterowie powieściEdytuj

Agnes CelisonEdytuj

Agnes Lucy Celison ~ Główna bohaterka powieści " Zemsta Zmiennokształtnego". Jest jedną z silniejszych osób w powieści i ma duże umiejętności. W czwartym rozdziale powieści zamieniła się w cień ~ istotę ciemną , które mają moce z innego wymiaru. Agnes jest stanowcza , wyrozumiała , ale często panikuje gdy nasz olbrzym się spóźnia itp. Zakochała się w Mewtwo/ Leo Charles , ale później w rozdziale 4/5 zaczęła odwzajemniać uczucia Blaze'a, z którym wzięła ślub. Agnes nie ma matki gdyż zmarła od razu po urodzinach jej młodszej siostry Susan. Ma ojca Pieter'a. Agnes dostała pracę dziennikarki na końcu powieści. Można było się z niej wiele razy śmiać , ale to nie ma temat.

WyglądEdytuj

Przed przemianą:
~ Agnes miała krótkie , czarne loki , duże , zielone oczy , smukłą sylwetkę , szczupła , około 167 wzrostu , miła dla oka.
Po przemianie:
~ Czarne długie i bujne włosy , duże , krwisto czerwone oczy , smukłą sylwetkę , około 173 wzrostu , miła dla oka.

StosunkiEdytuj

~ Leo Charles : Początkowo zauroczona , później najlepsi przyjaciele.
~ Morigan : Początkowo nie za dobre stosunki , później przyjaciółki.
~ Blaze : Początkowo nieufna w stosunku do niego , później przyjaciele i końcowo małżeństwo.
~ Armin O'Neil : Najlepsi przyjaciele.
~ Inni : Prawdopodobnie dobre.

Leo Charles / MEWTWOEdytuj

Główny bohater powieści "Zemsta Zmiennokształtnego".Leo Charles w latach '90 poprzedniego wieku zyskał wielką sławę jako naukowiec w dziedzinach nauki ścisłej , jednak w anatomii człowieka nie jest najlepszy. Jak pracownik Giovvaniego został mutantem. Pracował dla niego jako obiekt Mewtwo , potrafił zmieniać swoją formę w człowieka.Jednak kiedy się mu sprzeciwił jego umowa się zerwała , a szef zabił jego całą rodzinę i został sam jak palec. Jednak Charles został stworzony jako mutant z małego obiektu Mew. Charles miał żonę Monice i córkę Lucy , ale oboje zginęły przedwcześnie. Leo / Leon Charles jest inteligentny , wytrzymały i baaardzo nieśmiały. Potrafi konstruować wynalazki. I ma duże przydatnych mocy. Ma około 22 lat.

WyglądEdytuj

Mutant:
~ Leo ma 2,5 m wysokości , długi na 1,5 m ogon , fioletowy , długie nogi zakończone dwoma , bądź trzema palcami , Jest w kolorach fioletowo / białych , duże purpurowe oczy , ciężkie łapy zakończone trzema dużymi palcami , fioletowy brzuch , małe uszy , które są idealnie dobrane do kształtu głowy , kolczaste zęby , i długie ręce.
Człowiek:
~ Na 1,70 wysoki , czarno - włosy jegomość z jasno niebieskimi oczami i kolczastymi zębami , dobrą posturą i wysportowaną sylwetką.

StosunkiEdytuj

~ Agnes Celison : Najlepsi przyjaciele , na krótki czas zauroczeni w sobie.
~ Blaze : Prawdopodobnie kuzyni , dobrzy przyjaciele.
~ Morigan : Na krótki czas zauroczeni w sobie , najlepsi przyjaciele na końcu małżeństwo.
~ Armin O'Neil: Dobrzy przyjaciele , czasami go nazywa głupkiem , ale to nic większego.
~ Inni: Stosunki wydają się być dużo bardziej złe niż u Agnes.

MoriganEdytuj

Drugoplanowa bohaterka powieści "Zemsta Zmiennokształtnego".Nie wiele o niej wiemy , ale pochodzi z wymiaru Omega i jest z pochodzenia Omeganką. Prawdopodobnie była tez testowana w bazie "R" , ale to tylko złudzenie. Morigan jest przyszłą żoną Leo Charles'a i od początku się w nim kocha. Jest dość miła i stanowcza , potrafi pomóc i walczy o Mewtwo z Agnes. Jej rodzice prawdopodobnie umarli podczas tysiąc letniej wojny w wymiarze Omega , ale tego nie wiadomo. Jest kuzynką Blaze'a. Ma około 19/20 tys lat.

WyglądEdytuj

Cień:
~ Ma długie brązowe włosy i błyszczące , duże , złote oczy, smukła sylwetka , szczupła , około 178 wysokości. czarna suknia , biały płaszcz.

StosunkiEdytuj

~ Leo Charles : Zakochana , najlepsi przyjaciele, na końcu małżeństwo.
~ Agnes Celison : Na początku nieprzyjaciółki , później najlepsze przyjaciółki.
~ Blaze : Kuzynowie , nie zbyt się lubią , później najlepsi przyjaciele.
~ Armin O'neil : Dobrzy znajomi , nie kłócili się.

BlazeEdytuj

W późniejszych rozdziałach główny bohater powieści "Zemsta Zmiennokształtnego". Blaze jest Omageńczykiem z pochodzenia i wiele dowiódł. Został pasowany na rycerza przez księżniczkę Percię. Percia się z nim kochała , ale on kochał Agnes. Jest zastępcą Ozai'a , króla wymiaru Omega. Ma swój miecz Derfallingera , który jest bardzo przydatny , potrafi zamieniać się z różne narzędzia i myśliwiec. Dom Blaze'a zniszczono na wojnie tak samo jego rodzice umarli na wojnie. Ma około 19-20 tys lat.

WyglądEdytuj

Cień:
~ Blaze miał ubrana koszulę z podwiniętymi rękawami , czarne spodnie i dobre buty do wspinaczki. Ciemny brunet , małe zielone oczy , wysportowana sylwetka , około 178 wzrostu.
Szlachta Omegańczyk:
~ Ubrany w czarne buty , czarne spodnie i koszulę , ładnie zdobioną. Z czerwonym , puchatym płaszczem. Na plecach ma przypięty miecz Derfallinger'a.
Wygląd miecza Derfalingera:
~ Ładnie zdobiony miecz z czystego srebra , zdobiona rękojeść , potrafi mówić , około 1 metr wysokości.

StosunkiEdytuj

~ Leo Charles : Prawdopodobnie kuzyni , dobrzy przyjaciele.
~ Agnes Celison: Zakochany , później małżeństwo.
~ Morigan : Kuzynowie , na początku nie zbyt się lubią , później najlepsi przyjaciele.
~ Księżniczka Percia: Początkowo przyjaciele , jest w nim zakochana.

Księżnicza PerciaEdytuj

Drugoplanowa bohaterka powieści "Zemsta Zmiennokształtnego". Percia jest ostatnią osobą z rodziny królewskiej z wymiaru Omega. Zakochała się w Blaze'ie , ale on nie odwzajemniał jej uczuć. Kobiety walczą z nią na specjalnym teście obywatela wymiaru Omega , jest w radzie Piątej Gwiazdy. Jej rodzice zmarli na wojnie i wyznaczyła Blaze'a na swojego następce i ofiarowała mu miecz swojego ojca , Derfallingera. Jest mądra , wytrzymała i bywa też wredna. Ma około 18-19 tys lat.

WyglądEdytuj

Cień:
~ Percia ma długą suknię , całą czarną w czerwone róże , długi popielaty płaszcz , czerwone buty , złotą koronę. Ma czarne , krótkie włosy , czerwone włosy , niebieskie podczas wytwarzania aury królewskiej. Ma około 147 wzrostu , jest szczupła i bardzo lekka.

StosunkiEdytuj

~ Leo Charles : Dobre , są przyjaciółmi.
~ Agnes Celison : Dobre znajome , ale była zazdrosna o Blaze'a.
~ Morigan : Dobre znajome.
~ Armin O'Neil : Dobrzy znajomi.
~ Blaze : Zakochała się w nim za męstwo i odwagę , ale nie zawarli małżeństwa choć tego chciała.

PozostaliEdytuj

~ Armin O'Neil : Drugoplanowy bohater , konsolomaniak , dobry przyjaciel Agnes Celison.
~ Giovvani: Zły charakter w rozdziałach : 1/2. Chciał schwytać Mewtwo , ale się mu nie udało.
~ Amber i paczka: Wstrętne żmije , które występowały w dwóch częściach.
~ Pan Frazowski i Dyrektorka: Epizotyczni bohaterowie , wystąpili w jednej części.
~ Gabriela: Epizotyczna bohaterka , posłanka Giovvaniego , odcięła Leo ogon.
~ Mew : Małe stworzenie , z którego powstał Mewtwo.
~ Fanki Mewto : Przypadkowe dziewczyny z Amorisa.
~ Castiel , Alexy i Lysander: Epizotyczni bohaterowie , wystąpili w jednej części.
~ Ojciec Pieter , mlodsza siostra Susan: Epizotyczni , wystąpili w dwóch częściach powieści.
~ Boss wymiaru Omega oraz demony: W paru częściach , epizotyczni.
~ Mattew i Jack: Epizotyczni , wystąpili w dwóch częściach.
~ Śmierć i dziewczynka w fioletowymi oczami: Epizotyczni , jedna część.
~ Woźnica i króliki: Epizotyczni.
~ Rozalia , Leo nr2 , Violetta , Irys i inni: 1/2 części w powieści.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki