FANDOM

Victoria Black  Edytuj

Victoria z Zapomnij o przeszłości
Ma 16 lat. Nieśmiała i często bujająca w obłokach nastolatka. Przeprowadziła się do nowego miasta razem ze swoim rodzicami (z powodu zmiany pracy). W poprzedniej szkole nie była zbyt lubiana, głównie z powodu swojego charakteru i tego, że nie potrafiła się bronić. Można, więc powiedzieć, że od początku roku Vicky była "kozłem ofiarnym". Urodziła się 10 maja.

Rosalya ScottEdytuj

Ma 16 lat. Popularna dziewczyna w szkole, chociaż zadaje się ze wszystkimi. Jest
Rozalia z Zapomnij o przeszłości
miła, chociaż często wścibska. Była jedną z pierwszych osób, które Vicky poznała pierwszego dnia. Jest dziewczyną Leo. Chodzi do klasy razem z Victorią. Ma urodziny 16 października. 

Iris Elson Edytuj

Iris z Zapomnij o przeszłości
Ma 16 lat. Jest sympatyczną dziewczyną, która lubi niemalże wszyskich. Często ukrywa swoje problemy, woląc pocieszać innych. Jest jedną z pierwszych koleżanek Vicky w nowej szkole. Podkochuje się w Castielu. Chodzi do jednej klasy z Victorią. Urodziła się 4 czerwca. 

Nathaniel AllenEdytuj

Ma 18 lat. Jest gospodarzem w szkole "Słodki Amoris". Jest inteligentnym i spokojnym
Nataniel z Zapomnij o przeszłości
nastolatkiem, który uwielbia czytać kryminały. Nie dogaduje się z Castielem, a także nie zauważa uczuć Melanii. Ma siostrę bliźniaczke Amber. Urodziny obchodzi 16 lutego. 

Castiel MarshallEdytuj

Ma 17 lat. Jest jednym z uczniów liceum "Słodki Amoris". Sarkastyczny i pewny siebie
Kastiel
buntownik, którego pasją jest muzyka. Przyjaźni się z Lysandrem. Często kłóci się z Nathanielem. Chodzi do klasy z blondynem i z jego siostrą. Urodził się 12 sierpnia. 

Lysander Hill Edytuj

Ma 17 lat. Wyróżnia się spośród uczniów liceum z powodu swoim zainteresowaniem strojami z epoki wiktoriańskiej. Jest cichy i spokojny, uwielbia pisać wiersze. Ma
Lysander
starszego brata Leo, z którym mieszka. Przyjaźni się z Castielem oraz Rosalyą. Urodziny obchodzi 22 listopada. 

Armin MillerEdytuj

Ma 16 lat. Jest spokojnym, miłośnikiem gier. Zawsze ma przy sobie swoje PSP.

Jest
Armin
bratem bliźniakiem Alexy'ego. Uczęszcza do klasy innej niż Vicky, lecz do tej samej co swój brat oraz Violetta. Urodził się 7 czerwca. 

Alexy MillerEdytuj

Ma 16 lat. Wesoły chłopak, któremu uśmiech nigdy nie schodzi z twarzy. Uwielbia zakupy oraz słuchać muzyki. Jego bratem bliźniakiem jest Armin. Nie pociągają go dziewczyny ze względu na inną orientacje, lecz lubi spędzać z nimi
Alexy
czas. Obchodzi urodziny 7 czerwca. 

Kentin Coy Edytuj

Kentin-0
Ma 16 lat. Jest przyjacielem z dzieciństwa Victorii, lecz po przeprowadzce chłopaka stracili ze sobą wszelkie kontakty. Pomimo, że bardzo się zmienił, nigdy nie zapomniał o dziewczynie. W młodości był słabym i niskim chłopcem, który zadawał się tylko z brunetką. Gdy poszedł do liceum wszystko się zmieniło. Ma urodziny 6 marca. Chodzi do klasy z bliźniakami, Violettą i Klementyną. 

Amber AllenEdytuj

Amber Allen z Zapomnij o przeszłości
Ma 18 lat. Uważa, że skoro jest bliźniaczą siostrą gospodarza szkoły to wszystko jej wolno. Od początku zaczepia Vicky razem ze swoim przyjaciółkami - Li i Charlotte. Jest zakochana w Kastielu, jednak ten nie odwzajemnia jej uczuć. Interesuje się modą i lubi jak wszystko wokół niej się dzieje. Ma urodziny 16 lutego. Chodzi do klasy razem ze swoimi przyjaciółkami, swoim bratem, Castielem oraz Lysandrem.

Li Cheng Edytuj

Ma 17 lat. Przyjaciółka Amber i Charlotte. Niegdyś mieszkała w Chinach, lecz w wieku
Li z Zapomnij o przeszłości
5 lat przeprowadziła się do innego państwa. Nie grzeszy inteligencją i uwielbia się malować. Kiedy nie ma blondynki w pobliżu staje się troche milsza. Ma urodziny 11 marca. 

Charlotte SolEdytuj

Charlotte
Ma 18 lat. Przyjaciółka Amber i Li. Jest sprytna i wredna, a także uwielbia się rządzić. Podkochuje się w Kentin'ie, lecz ukrywa to. Ma urodziny 8 stycznia. 

Violetta Lacroix Edytuj

Ma 16 lat. Jest bardziej nieśmiała niż Vicky. Woli przebywać sama w szkolnym ogrodzie,
Violetta z Zapomnij o przeszłości
gdzie uwielbia rysować. Amber i jej przyjaciółki często jej dokuczają. Była zakochana w Alexy'm, lecz gdy odkryła jego orientacje, zostali przyjaciółmi. Oprócz tego przyjaźni się z Arminem oraz Kim. Ma urodziny 1 lipca. 

Kim Cooper Edytuj

Kim
Ma 17 lat. Jest typową chłopczycą, lecz pomimo tego przyjazną. Interesuje się wszelkim sportami. Jej przyjaciółką jest Violetta, którą często broni przed zaczepkami Amber i jej "świty". Chodzi do klasy razem z Melody. Ma urodziny 17 grudnia. 

Melody FosterEdytuj

Ma 17 lat. Jest pracowitą nastolatką, która pomaga Nathanielowi w jego obowiązkach.
Melody z Zapomnij o przeszłości
Brunetka jest zakochana w blondynie i nie lubi gdy kręcą się wokół niego inne osoby. Pomimo tego stara się być przyjazna i ukrywać zazdrość. Ma urodziny 30 września.

Capucine "Klementyna" EllisEdytuj

Klementyna z Zapomnij o przeszłości
Ma 16 lat. Nie ma w szkole prawdziwych przyjaciół, dlatego robi wszystko aby dołączyć do "paczki" Amber. Nie zauważa, że blondynka ją wykorzystuje. Jest plotkarą w szkole i czasem zachowuje się jak Amber. Chodzi do klasy z Violettą. Urodziny ma 7 września. 

Rodzice Victorii (Theodor Black i Taylor Black) Edytuj

Theodor ma 43 lata. Pracuje jako lekarz w miejscowym szpitalu. Bardzo kocha swoją córke, lecz z powodu pracy poświęca jej mało czasu. 

Taylor ma 40 lat. Przed urodzeniem Vicky pracowała w bibliotece, lecz zrezygnowała z tego. Obecnie zajmuje się domem i dorastającą córką. Często stara się doradzać nastolatce i wspierać ją. 

I inniEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki