FANDOM

W skrócie Edytuj

Gatunek ?
Rodzaj Opowiadanie
Data pierwszej publikacji 21.02.2016
Autor Arlayaa
Główny bohater Ansatsia April Nikkolajova
Rozdziały 5/?
Status Przerwana

Może małe ostrzeżenie? Edytuj

Witam cię drogi czytelniku. :) Zapraszam do mojego pierwszego (i jak na razie jedynego) powiadania na tej stronie. Historia będzie czasami dość kontrowersyjna, tak samo dialogi i niektóre zachowania postaci znanych wam z gry, Słodkiego Flirtu. Zachowania mogą się różnić od tych przedstawionych w grze. Z góry przepraszam wszystkich urażonych czytelników, tudzież czytelniczek. Osobiście czasami za bardzo rozpisywałam się na temat romantycznych ff, dramatów, cięcia się i depresji (?). Jeśli któraś z autorek się obraziła, mogę osobiście wysłać pocztą kwiaty i czekoladki. :D Tak btw, jak ktoś ma dobre serduszko to może poprawiać moje błędy techniczne (czytaj: spojlery). Czasami tak coś spieprzę że, reszta rozdziałów pojawia się po rozwinięciu innego itp. ;p

Wstęp Edytuj

Ansatsia April Nikkolajova. Szesnastoletnia Ukrainka pochodzenia mieszanki kilkunastu krajów, kontynentów i obyczajów. Nie należy do najniższych, najwyższych, najgłupszych, najmądrzjeszych, najpiękniejszych i najbrzydszych. I tak w kółko. Przeciętna dziewczyna mylona z dziewczynką. Z Ukrainy wyemigrowała ze względów bezpieczeństwa do Francji, na zachód tego kraju. Tam poznała przyjaciół a także wrogów. Nie odbyło się bez bezsensownych, dziecinnych, śmiesznych, nieśmiesznych, odważnych, tchórzliwych ale i także jakże pseudo miłosnych akcji. Tak w skrócie, czego możecie się spodziewać po dziewczynie typu Su, może trochę dojrzalszej.

Powieść, opowieść i inne bajki z Internetu. Edytuj

Miałam mieć za kilka dni pierwszy dzień w szkole. Szczerze nienawidzę pierwszych dni w szkole, pracy, w nowym miejscu. Nienawidzę też o nich czytać, słuchać, opowiadać, pisać. Jakimś cudem trafiłam na Fanfic'i. Co drugi albo w sumie, co pół Fanfic'a była mowa o pierwszym dniu w szkole. Albo że rodzice zginęli nagle w wypadku samolotowym czy samochodowym, mam amnezje, nikogo nie znam i nie pamiętam NIC. Ale nagle zjawia się książę z bajki aka pan idealny i ratuje główną bohaterkę z opresji. Znacie takie? Jakimś cudem je czytałam pół dnia i pół nocy. Śmiałam się sama do siebie, wywracałam oczami a nawet denerwowałam się jak czytałam takie ścierwo. Inaczej tego nazwać nie można. Przydało by się powiedzieć "No sorry, taki mamy klimat", ale tak mówi każdy. Nikt w tych czasach nie jest oryginalny. Wszyscy o miłości życia którą ledwo co się zna a już się mówi "To mój jedyny!". Czasami mam rozdwojenie jaźni. Raz smutna, raz wesoła, raz dziwna, czasami normalna. Mam czasami ataki kilkuminutowej depresji. Ale w nie tnę się. To się może wydać śmieszne, przed chwilą napisałam że mam "czasami ataki kilkuminutowej depresji", zrobiłam z siebie dziewczynkę potrzebującej atencji i napisałam że cięcie się jest złe, dziwne, śmieszne? Nieważne. Czytałam te Fanfic'i. Naszło mnie aby samej coś napisać. Lubiłam pisać i czytać. W sumie kogo to obchodzi? Tyle o tym opowiedziałam, o mojej frustracji do dziecinnych romansideł aka Fanfic'ów, moim zachowaniu, pierwszym dniu w szkole..

Więcej z Fandomu

Losowa wiki