FANDOM

Bohaterowie

Latoya (Tay) White Edytuj

Latoya jest niską dziewczyną, o szarych oczach,bladej cerze i krótkich czarnych włosach. Ogólnie rzecz biorąc jest uznawana za buntowniczkę choć sama by siebie tak nie określiła. Podchodzi do ludzi z pewnym dystansem bo nie lubi tracić czasu na osoby,które nie sprostają jej charakterowi. Nałogowo pali papierosy od piętnastego roku życia czyli już jakieś dwa lata. Początek jej życia był bardzo trudny bo w wieku sześciu lat została wraz z braćmi podrzucona do ciotki przez rodziców bo ich nie chcieli. Woleli spędzić życie tylko we dwoje, nie zamartwiając się niepotrzebnym balastem. Mimo iż od początku wiedziała,ze rodzice jej nie kochali to postanowiła żyć szczęśliwie wraz z ciocią i braćmi. Czasami łapała sie jakiś dodatkowych prac by tylko pomóc w rodzinnym budżecie. Bardzo kocha swoich przyjaciół oraz rodzinę dlatego często pakowała się w kłopoty starając im się pomóc w ciężkich sytuacjach. Gdy dowiedziała się,że Dina została przeniesiona w pracy z Newcastle do Birmingham nie protestowała w sprawie przeprowadzki mimo iż zostawiała swojego chłopaka i przyjaciół których zna od dziecka. Czasami bywa typową samotniczką ale na ogół otoczona jest wianuszkiem ludzi. Jeśli chodzi o jej kontakty z braćmi to raczej stara się być dobrą starszą siostrą i rzadko dochodzi do kłótni i zbędnych nieporozumień. Ciocie Dinę traktuje bardziej jak przyjaciółkę niż swojego opiekuna więc rozmawiają o wszystkim i wie,ze zawsze może na nią liczyć.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki