FANDOM

Bohaterowie

Opis wyglądu postaci z gry znajdziecie na wiki słodkiego flirtu. Opis wyglądu moich postaci jest w pierwszej części. Zamieszczę tu kilka informacji ogólnych.

Leila - (prawdopodobnie) Będzie jej najwięcej w moim opowiadaniu. Mieszka z rodzicami, młodszą (o 5 minut XD) siostrą Julią oraz młodszym o dwa lata bratem Sebastianem. Pomimo że Leila i Julia są bliźniaczkami bardzo różnią się od siebie wyglądem i charakterem. Leila to typowa buntowniczka. Ojciec szybko to zauważył i dla bezpieczeństwa nauczył córkę się bronić. Ma bardzo dobry kontakt ze swoim ojcem który jest typowym rockmenem. Jest najlepszym przykładem tego że pozory mylą. Jest geniuszem a nauka przychodzi jej szybko i bez wysiłku dlatego nudzi się jej w szkole. Jest biseksualna co można czasem zauważyć w zbyt bliskich kontaktach z koleżankami. Uwielbia rocka i grę na gitarze elektrycznej. Zazwyczaj jeździ na motorze. Ma suczkę rasy doberman która wabi się "Krwawa" z powodu jej dziwnego zachowania. Mianowicie uwielbia polować i często przynosi pod dom jakieś upolowane zwierzątko co jest niezłym utrapieniem dla jej właścicielki.

Julia - Siostra Leili. Lepiej dogaduje się z matką która jest modelką. Nauka nie przychodzi jej tak łatwo jak Leili lecz ma bardzo wysokie oceny. Zazwyczaj nie wychodzi z domu a wręcz jest w nim zamykana. Jej ojciec stwierdził że w przeciwieństwie do Leili Julia jest zbyt delikatna i często nie pozwala jej wychodzić. Przez to dziewczyna czuje się jak księżniczka zamknięta w wierzy. Cały czas stara się udowodnić ojcu, że da sobie ze wszystkim radę. Jest bardzo odpowiedzialna i praktyczna. Zawsze musi wszystko dobrze zaplanować zanim coś zrobi. Jest bardzo sexowna przez co koledzy czasem nie potrafią się przy niej skupić i poprawnie wysławiać. To też czasem sprawia jej problemy i musi polegać na siostrze która od zawsze ją broniła. Ma kota perskiego o imieniu "Feliks" który jest dość leniwy i lubi się łasić.

Lilian - Mieszka sama z ojcem. Jej rodzice rozstali się gdy była mała. Matka bardzo ją kocha lecz jej ojciec miał lepszych prawników i ma pełnie praw rodzicielskich. Jest jej menadżerem gdyż dziewczyna od małego pracuje jako modelka. Zazwyczaj występuje w reklamach. Lilian tego nienawidzi lecz musi być posłuszna ojcu. Chciałaby jak najszybciej się od niego uwolnić. Ma też starszego o osiem lat brata który jest piosenkarzem (odziedziczył dużą skalę głosu po matce). Odwiedza ją czasem i zaproponował jej zamieszkanie u niego gdy tylko ta skończy 18 lat.

Jessica - Jest jedynaczką i mieszka z rodzicami. Ta dziewczyna po prostu ma fioła na punkcie gier komputerowych (i nie tylko). Praktycznie nie wychodzi z pokoju. Jej rodzice pozwalają jej na wszystko i nie specjalnie przejmują się zachowaniem córki. Jej pasją jest muzyką. Gdy nie gra w gry chodzi ze słuchawkami. Ma średnie oceny ale zazwyczaj zdaje wszystko na truję. Zaprzyjaźniła się z Leilą na forum lata temu i wychodzi gdziekolwiek tylko z nią.

Kimberly - Tak jak Jessica jest jedynaczką. Jest zafascynowana wojskowym stylem. Uwielbia spędzać czas na strzelnicy. Ma niezwykle dobry wzrok. Wręcz sokoli. Uwielbia też wszystko co słodkie. Najbardziej kocha kolor różowy. Zastanawia się czy wstąpić do wojska lecz boi się że będzie musiała ściąć swoje włosy i zrezygnować z farbowania ich. Ma chomika syryjskiego który wabi się "Łatek".

Rita - Mieszka ze starszą siostrą Gabrielą. Ich rodzice zginęli w wypadku gdy była w gimnazjum. W tym czasie poznała Leilę która stała się jej największym wrogiem. Pogodziły się i zostały przyjaciółkami dopiero pod koniec trzeciej klasy. Tylko one wiedzą co się wtedy wydarzyło. Kocha metal i jest trochę opryskliwa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki