FANDOM

Marcelina Night Edytuj

Filing images 1eaafbf8999e.jpg

Ma 117 lat. Jest wampirem czystej krwi. Jej rodzice zginęli w katastrofie lotniczej, gdy miała 111 lat. Od tego czasu, mieszka ze starszym bratem Kasprem w Akademii Wampirów. Jest z nim bardzo zżyta. Ma przyjaciela Kastiela, który jest buntownikiem jak ona. Jej najlepszą przyjaciółką jest Kim, przyrodnia siostra Kastiela. Razem z Kim, Kastielem i Kasprem tworzą zgraną paczkę. Nazywają siebie "watahą cieni dusz". Uczy się i mieszka w Akademii Wampirów (Akademia to zamek, zbudowany przez Vlada Palownika-dyrektora). Kocha się w Kastielu, ale boi się mu to powiedzieć. Kim traktuje jak siostrę. Mają wspólny pokój w Akademii. Przyjaciele mówią na nią zdrobniale Marci.

Wygląd zewnętrzny: Kruczoczarne, rozczochrane włosy do kolan, ciemnoczerwone oczy, tatuaż na ramieniu, udzie i plecach, bez kolczyka w nosie, zakolczykowane ucho (całe), pełne usta, chuda, blada skóra, duże piersi, 165 cm.

Kasper Night Edytuj

Kasper.jpg

Ma 119 lat. Jest wampirem czystej krwi. Kiedy rodzice zginęli, razem z siostrą zamieszkali z innymi młodymi wampirami, w Akademii. Przysiągł sobie, że zastąpi Marcelinie rodziców. Pomimo tego, często się z nią droczy. Bardzo kocha młodszą siostrę i nie pozwoli jej skrzywdzić. Jego najlepszym przyjacielem jest Kastiel. Chodzi z jego przyrodnią siostrą. Bardzo kocha Kim. Zeswatała ich Marcelina z pomocą Kasa. Bardzo jest jej za to wdzięczny. Ma poważne plany, względem swojej dziewczyny. Na imprezach często jest DJ.

Wygląd zewnętrzny: Krótkie, rozczochrane czarne włosy, ciemnoszare oczy, tatuaż na ramieniu, kolczyk w uchu, szczupły, umięśniony, blada skóra, 175 cm.

Kastiel Blood Edytuj

Kastiel.jpg

Ma 119 lat. Jest wampirem czystej krwi. Ma przyrodnią siostrę Kim, którą bardzo kocha. Jego rodzice, po śmierci przyjaciół, przygarnęli ją. Miał wtedy 110 lat. Wkurza się, kiedy ktoś mówi, że Kim to jego przyrodnia siostra. Ma najlepszego przyjaciela Kaspra. Kiedy miał 113 lat, rodzice wysłali go i Kim do Akademii. Poznali tam Marcelinę i Kaspra. Zaprzyjaźnili się. Bardzo podoba mu się przyjaciółka. Jest uważany za typowego podrywacza bez uczuć, ale jego najbliżsi wiedzą, że pod maską arogancji, jest gotowy poświęcić wszystko, dla swojej miłości. Miał wiele dziewczyn, jednak żadnej z nich nie kochał. Nie chce powiedzieć Marcelinie o swoich uczuciach, bojąc się jej reakcji. Nienawidzi Nataniela. To typowy buntownik. Uwielbia grać na gitarze elektrycznej. Często opuszcza zajęcia razem z przyjaciółmi, albo sam. Pali.

Wygląd zewnętrzny: Dłuższe, ognistoczerwone włosy (niefarbowane), szare oczy, blada skóra, umięśniony, 175 cm, tatuaż na ramieniu i klatce piersiowej, bez kolczyka, szczupły.

Kim Blood Ester (stare nazwisko) Edytuj

Bonnie - The Reckoning3.jpg

Ma 117 lat. Jest wampirem czystej krwi. Kiedy miała 108 lat, jej rodzice zostali zamordowani przez wilkołaki. Od tamtego czasu, wychowuje się w rodzinie Blood'ów. Kocha ich jak własną rodzinę. Zżyła się z Kastielem. Mieszka i uczy się w Akademii Wampirów, odkąd skończyła 111 lat. Wtedy poznała rodzeństwo Night'ów. Od razu zaprzyjaźniła się z Marceliną. Okazało się, że będą miały wspólny pokój, z czego bardzo się ucieszyły. Są nierozłączne. Zawsze kochała się w bracie przyjaciółki, ale bała się powiedzieć o tym Kasprowi. Kiedy miała 115 lat Marcelina, z pomocą Kasa, zeswatała ją ze swoim bratem. Są ze sobą bardzo szczęśliwi i bardzo się kochają. Kasper to pierwsza miłość Kim.

Wygląd zewnętrzny: Długie, lekko kręcone, czarne włosy, czarnoskóra, szczupła, duży biust, wąskie usta, czarne oczy, 166 cm.

Nataniel Donovan Edytuj

Ma

Michael.jpg

118 lat. Jest wampirem czystej krwi.  Ma młodszą siostrę Amber. Jest głównym gospodarzem szkoły. Nienawidzi ludzi, którzy olewają szkołę. Jego wrogiem jest Kastiel. Nie podoba mu się zachowanie młodego Blood'a i jego ekipy. Według niego, Kastiel demoralizuje Marcelinę i Kim. Jest bardzo pobłażliwy dla swojej siostry, chociaż ta nie jest przykładną uczennicą. Jest pomocny i uczynny.

Wygląd zewnętrzny: Krótkie blond włosy, złote oczy, blada skóra, 175 cm, lekko umięśniony, szczupł

Amber Donovan Edytuj

0001Q1MQUD98C3CI-C114.jpg

Ma 116 lat. Jest wampirem czystej krwi. Ma brata Nataniela. Uczniowie mówią o niej ,,Nadęta królowa plastiku" lub ,,Plastik ze szpachlą na mordzie", ale ona się tym nie przejmuje. Sądzi, że skoro jej brat jest głównym gospodarzem, to ona ma prawo rządzić innymi. Uważa siebie za królową szkoły. Z tego powodu, nie ma żadnych przyjaciół. Często wykorzystuje naiwność swojego brata, by uniknąć kary. Jest szaleńczo zakochana w czerwonowłosym. Za każdym razem, kiedy go widzi, próbuje się do niego zbliżyć, pomimo tego, że chłopak ją spławia. Nie udaje jej się to prawie za każdym razem, ponieważ chłopak jest, albo ze swoimi przyjaciółmi, albo udaje mu się uciec. Nienawidzi Marceliny, bo uważa, że dziewczyna "zabrała jej" Kastiela. Rozpowiada wszystkim, że chodzi z Kastielem, wkurzając przy tym chłopaka i innych.

Wygląd zewnętrzny: Długie blond włosy (doczepiane), niebieskie oczy, przesadny makijaż, plastikowe piersi i usta, 159 cm (w szpilkach 165), szczupła.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki