FANDOM

W skrócie Edytuj

Gatunek ?
Rodzaj Opowiadanie
Data pierwszej publikacji 6 stycznia, 2016
Autor Malionowa
Główny bohater Malwina (Malina)
Rozdziały 2
Status w toku

Prolog Edytuj

Hej, z tej strony Malwina, ale wszyscy wołają na mnie Malina. To coś będzie, co tu powstanie będzie skrótem mojego życia. Czasem będzie smutno, a może będziesz śmiać się, aż do bólu brzucha. Kto wie. Teraz opiszę Ci jak wyglądam. Patrząc w lustro widzę siebie. To oczywiste, ale wracając do mojego wyglądu. Jestem wysoką, chudą posiadaczką długich, czarnych włosów. Tak jestem chuda a nie szczupła bo przy moim wzroście (1.72m) ważę zaledwie 49 kg. Wyglądam jak anorektyczka, ale nie mam anoreksji. Obżeram się ile wlezie, a przytyć nie mogę. Wręcz przeciwnie ciągle chudnę. Mam szare, pozbawione blasku oczy. Posiadam również brata. Mam własnego konika na którym patatajam codziennie. Zwie się Luna, dlatego, że urodziła się o godz. 00.00.03. Widzicie mój tok myślenia jest trochę dziwny, bo z mojego wyglądu przeszłam do mojego konika. Ale tyle o mnie więcej dowiecie się później. Buziaczki :3.

OpowiadanieEdytuj

Od autora Edytuj

Nadajemy program: Info od Malionowej... (xD)

Ogłaszam iż, nie piszę na razie tego opowiadnia gdyż, iż, ponieważ, mój komputer był naprawiany, wszystko mi się usunęło, nie mam worda, a w nim pisze mi się najlepiej, niedługo wyjeżdżam na obóz harcerski i muszę się do niego szykować, to tyle...

Dziękuję za uwagę! Koniec programu.

Ankieta Edytuj

Podobało ci się "To tylko ja" by Malionowa?
 
8
 
2

Ankieta stworzona dnia sty 6, 2016, o godzinie 18:26.
Oddanych głosów: 10

Więcej z Fandomu

Losowa wiki