FANDOM

Bohaterowie

Carrie OldmanEdytuj

Znana przez znajomych jako Eres Hafgan. Ma czarne włosy oraz zielone oczy. Kiedy chodzi do szkoły przefarbowuje włosy an brązowo, a na oczy zakłada kolorowe soczewki przez co mają niebieski odcień. Swoją karierę gwiazdy zaczęła w wieku dziesięciu lat. najbliższymi jej orobami jest jej menager oraz gosposia. Z rodzicami nie utrzymuje zabardzo kontaktów, ponieważ często podróżują.

Kastiel WolfEdytuj

Ma czarne włosy, które przefarbował na czerwony oraz szare oczy. Do Kastiela dosyć ciężko się zbliżyć. Jego ojciec jest pilotem natomiast matka  stewardessą przez co często nie ma ich w domu. Ma tak że psa, rasa: owczarek franuski o imieniu Demon. Razem z Lysandrem mają zespół w którym Kastiel jest gitarzystą.

Lysander DaquinEdytuj

Ma białe włosy, a po lewej stronie na dłóższych kosmykach widać czarne końcówki oraz heterotromie - lewe oko zielone, prawe żółte. Niewiele mówi o sobie przez co staje się tajemniczy. Bywa, że trudno jest prowadzić z nim dyskusję, ze względu na jego małomówność. Ma respół z Kastielem w którym jest wokalistą.

Nataniel MorelletEdytuj

Jest głównym gospodarzem liceum. To rozważny chłopak, z którym niezwykle łatwo można się dogadać. Ma alergie na pyłki. Lubi koty, niestety jego mama ma na nie alergię, przez co nie może trzymać ich w domu. Ma siostrę Amber.

Kentin (Ken)Edytuj

Jest szatynem o zielonych oczach. Wszyscy mówią do niego pełnym imieniem, bez żadnych skrótów. Wyjątkiem od tej regły jest nasza główna bohaterka. 

ArminEdytuj

Ma brata bliźniaka Alexa, którego jest całkowitym przeciwieństwem. Zazwyczaj bywa spokojny i wyjątkowo opanowany. Bardzo rzadko wpada w złość. Ma cichą osobowość i nie lubi być przez innych zauważany. Nie przepada za towarzyszeniem brata podczas zakupów i świeżego powietrza. 

AlexyEdytuj

To chłopak pełen życia, wyjątkowo radosny i czasem trochę dziecinny. Zdarza mu się być egoistycznym i bardzo zazdrosnym wobec swych przyjaciół i swojego brata bliźniaka. Jednym z jego ulubionych zajęć jest robienie zakupów w czyimś towarzystwie i łażenie po mieście. 

IrisEdytuj

Jest zdecydowanie najbardziej sympatyczną dziewczyną w Słodkim Amorisie i osobą, do której możemy zwrócić się, gdy mamy jakieś problemy.

RozaliaEdytuj

Podobno jest najładniejszą dziewczyną w szkole. Rozalia jest najlepszą przyjaciółką, osobą na której można polegać.

AmberEdytuj

Jest wredną, młodszą siostrą Nataniela. Jej koleżankami są Li i Charlotte, z którymi bardzo rzadko się rozstaje, również Klementyna jest jej koleżanką-donosicielką. 

ViolettaEdytuj

Jest niezwykle nieśmiałą, jednak zawsze chętną do pomocy dziewczyną.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki