FANDOM

Opowiadanie

W skrócie Edytuj

Gatunek Romans, Komedia
Rodzaj Opowiadanie
Data pierwszej publikacji 20 października, 2014
Autor Sarameda
Głowni bohaterowie Kastiel , Sara, Rozalia , Kim , Armin , Alexy , Nataniel
Rozdziały Prolog
Status W toku

Wstęp Edytuj

Życie pirata to nie łatwa sprawa! Zwłaszcza, jeśli taki pirat zakochał się w księciu, a do tego bezczelnie pożycza sobie jego skarby. Książę Kastiel oficjalnie wydał list gończy za Sarą, największą piratka wszch czasów oraz jej ekipą: Anielicą maginką Rozalią, kieszonkowcami bliźniakami półelfami Arminem oraz Alexym i dragonitką paladynką Kim, która odeszła ze służby u księcia na rzecz przygody. Po ucieczce ze swojej egzekucji, Sara wyrusza w kolejną podróż pełną niebezpieczeństw! Oczywiście książe Kastiel tak łatwo odpuścić dziewczynie nie zamierza i rusza za nią w pogoń! Kapitan Sara i jej ekipa na pokładzie statku zwanego Night Moon zrobią wszystko by być najlepszymi piratami na świecie!

Opowiadanie Edytuj

Od autora Edytuj

Wiecie co, odgrzebałam stare opko, którego nigdy nie skończę. Chodzi o to, że osoby, które użyczyły mi postaci, no cóż nie mam już z nimi kontaktu, nie wiem czy chciałyby, abym dalej używała ich postaci. Lubię to opowiadanie, dlatego stwierdziłam, że przerobię je nieco. Wrzuciłam postacie z SF oraz moje własne. Tym razem jest to fantasy, totalnie na wesoło. Mam nadzieję, że jak ktoś ma smuteczek na ustach, to po przeczytaniu tego opowiadania, chociaż na chwilę się uśmiechnie.

Ogółem postanowiłam napisać to opowiadanie troszkę inaczej. Podobny styl, który mi bardzo przypadł do gustu, pojawił się w książce, którą aktualnie czytam. Tam gdzie jet główny bohater- pisane jest w pierwszej osobie, zaś inne miejsca-trzecia. Ciekaw, czy i Wam przypadnie do gustu taki styl pisania.

Ankieta Edytuj

Podobało ci się "Pirate tale of Night Moon" by Sarameda?
 
30
 
2

Ankieta stworzona dnia paź 20, 2014, o godzinie 19:08.
Oddanych głosów: 32

Więcej z Fandomu

Losowa wiki