FANDOM

Powieść

W skrócie Edytuj

Gatunek Obyczajowy,Romans,Komedia
Rodzaj Powieść
Data pierwszej publikacji 30 grudnia, 2015
Autor Azuma312
Główna bohaterka: Tina Goldenmayer
Rozdziały/Części 5/5
Status W toku/Przerwane

Wstęp Edytuj

Tina Goldenmayer jest zwykłą i stereotypową nastolatką, która ma tendencje popadania w kłopoty oraz węszenia tam gdzie nie powinna. Jej życie jest piękne i beztroskie aż do momentu, w którym dziewczyna przeprowadza się do całkowicie nowego otoczenia gdzie musi rozpocząć całkowicie nowe życie. Pewien czas po przeprowadzce dziewczyna dowiaduje się, że w okolicy dochodzi do wielu zaginięć, a w jeszcze tym samym dniu jest świadkiem samobójstwa jednego z chłopaków z jej nowej szkoły. Tina nie ma zamiaru tak tego wszystkiego zostawić i rozpoczyna samodzielne śledztwo, dzięki któremu uda jej się rozwikłać niejedną zagadkę tajemniczego miasteczka.

Powieść Edytuj

Od autora Edytuj

Witam bardzo serdecznie w mojej drugiej powieści, która mam zamiar tutaj zamieścić! Jako, że jestem w miarę obeznany w posługiwaniu się BBCodem chcę spróbować swojej siły w gatunku, który mam zamiar doskonalić. Jest to oczywiście obyczaj, z którym nieraz miałem problem, a trenowanie go w taki sposób, czyli publikowanie swojej twórczości na wikiach tematycznych to moim zdaniem świetny pomysł.
Mam nadzieję, że miło spędzicie czas przy mojej powieści oraz z chęcią będziecie komentować moją amatorską twórczość.

Ankieta Edytuj

Podobało ci się "Szczerbaty zbiera na złote zęby" by Azuma312?
 
10
 
1

Ankieta stworzona dnia gru 30, 2015, o godzinie 07:29.
Oddanych głosów: 11

Więcej z Fandomu

Losowa wiki