FANDOM

KatsumiEdytuj

Katsumi a dokładniej Dominique Kowalow była kuzynką Kastiela i chodziła z nim do drugiej klasy liceum. Dziewczyna pierwszy rok swojego życia spędziła we Francji lecz później razem z rodzicami i swoją starszą bliźniaczką przeprowadziła się do Rosji. Tam spędziła większość swojego życia. Niestety gdy miała 13 lat zdażył się pewien incydent. Od tamtego momentu Dominique zaczęła posługiwać się swoim pseudonimem oraz współpracować z jedną z rosyjskich mafii. Dziewczyna miała za sobą kryminalną przeszłość. Niesiona zemstą uciekła z rosyjskiego poprawczaka i wybrała się do Francji, gdzie mieszka brat jej matki z rodziną.
Bandicam 2016-01-22 11-43-18-537

Dominique

Przed incydentem, który zmienił jej życie, Katsumi miała długie, czarne włosy. Była bardzo podobna do swojej siostry, różniły się tylko jedną rzeczą. Dziewczyna miała heterochromię. Jej lewe oko było różowe a prawe niebieskie. Jej ubrania zazwyczaj były jasne. Jednak po tamtym wydarzeniu dziewczyna ścięła włosy i przefarbowała je na zielono. Zaczęła również nosić ubrania w ciemnych kolorach, ewentualnie wkładała czerwoną bluzkę.

Początkowo Dominique była wesołą i miłą dziewczyną. Zawsze wszystkim pomagała. Bardzo kochała swoją siostrę, w której znajdowała oparcie. Dziewczyna bardzo lubiła rysować i oglądać anime ze swoją bliźniaczką. Często grała w gry, przede wszystkim w Simsy. Później jednak to się zmieniło. Stała się zimna i oschła. Często bywała wredna. Zdarzały jej się napady agresji, wtedy lepiej było nie być blisko niej. Aby spełnić swoją zemstę, dziewczyna była gotowa zrobić wszystko. Nawet zabić. Myślała, że nie jest w stanie już kogoś pokochać. Wszystko się zmieniło gdy poznała pewnego chłopaka przypominającego jej siostrę.

KastielEdytuj

Kastiel był kuzynem Dominique i chodził razem z nią do tej samej klasy. Patrząc na jego relację z kuzynką można było uznać, że chłopak jej nie znosił. Często sobie dogryzali, denerwowali się nawzajem. Jednak w głębi duszy, Kastielowi bardzo zależało na dziewczynie. Nie chciał by spotkało ją więcej nieszczęść. Dla niego Katsumi zawsze była jak siostra, nie zmieniło tego nawet to, co ona zrobiła.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki