FANDOM

Bohaterowie
Każdy kto czytał powieść IsabelRose "Scarlett" musi ją nawet dobrze znać.

Ale ty możesz nie znać więć przedstawię Ci paru bohaterów z mojej perspektywy.

Jestem tylko czytelniczka, ale i najlepsza przyjaciółka IsabelRose. Więc... Zaczynamy.

Księżycomaniaczka

Postacie główneEdytuj

ScarlettEdytuj

Scarlett skończy 17 lat. Jest mądra, rozważna, czasami ma nieopanowany atak śmiechu i bywa też... Strasznie sexowna. Tylko wystarczy się przypatrzyć i sama zrozumiesz. Jest szkoloną agentką/szpiegiem do zadań specjalnych. Jest doskonałym geniuszem i jest mega wysportowana. Czyli ogółem może zrobić wszystko. Pełne nazwisko Scarlett to: ScarlettElizabethNancy Stone.

Ennea.20131013-093118.png

Przykładowa postać Scarlett

TROSZKĘ O RODZICACH:Edytuj

Jej ojcem jest Mark Stone - wyszkolony przywódca Międzynarodowego Instytutu Ochrony Ziemi - w skrócie MIOZ. Zakochał się później w łowczyni bandytów - Elizabeth. Niestety była już zaręczona i jego oczekiwania poszły na marne. Jednak ona i zakochała się w nim. I nienawidziła swojego narzeczonego. I wtedy wysłali ich razem na misję. Niestety Scarlett przyszła na świat w schronie żeby ochronić się przed gwardią Cyrusa. I matka zmarła od postrzału i wtedy ojciec dokończył wszystko i wrzucił postrzelonego Cyrusa do dziwnej substancji. I zginął, lecz powstał i to Scarlett musi to wszystko powtórzyć.

JAK SCARLETT PATRZY NA INNYCH?Edytuj

Nataniel: Zakochany głupek co myśli, że kiedyś się z nim umówię.
Amber: Jego siostra doprowadzająca do szału. Nie raz chciało mi się ją zabić...I to ona "podobno" przebiła mi plecy.
Brygada Amber: Pozostałe żmije, których kiedyś się pozbędę.
Kastiel: Czerwonowłosy małpiszon, którego nawet lubię. Ważne, że pomógł nam z Cyrusem.
Irys: Koleżanka, która została obwiniona za przebicie nożem moich pleców. Pomszczę Cię! Obiecuję!
Sucrette: Dziewczyna Kastiela - jedna z ładniejszych. Też mi pomagała, ale czasami wpada w szał.
Kentin: Był szalenie zakochany w Su, ale teraz leci na mnie.
Lysander(wersja ulepszona): Każdy zna Lysandera wrażliwego pisarza wierszy i rozsądnego człowieka a my tu mamy wersje ulepszoną, walczącą, pociągającą iii... Zaczepistą.
Alexy: Męski przyjaciel Scarlett... I zawsze mnie musi dopaść jak przeziębienie w zimie.
Armin: Jednym słowem - konsolomaniak , ale jest fajny. :)      

LysanderEdytuj

Lysander jest wersją ulepszoną: Potrafi walczyć, bronić się i... potrafi zagadać od dziewczyny - czyli ogółem nie jest taki nieśmiały jaki powinien być. Też kończy 17 lat jak Scarlett. Zakochał się w niej już pierwszego dnia kiedy wkroczyła na Dziedziniec Słodkiego Amorisu. I trzymał to przez około 2 części w tajemnicy. Później się wydało "amorkami" jak określa to nasza bohaterka. Lysander jeszcze ma swoje dawne zdolności, ale troszkę bardziej słabe niż wcześniej.

JAK LYSANDER PATRZY NA INNYCH?Edytuj

Lysander-normal.png

Nataniel: Nic do niego nie mam... Nawet jest spoko.
Amber: Młodsza siostra Nataniela - podła szuja co przebiła plecy mojej... Umm... Przyszłej dziewczyny.
Gwardia Amber: Kiedyś je zabiję. :)
Kastiel: Mój stary dobry kumpel. Znamy się chyba od urodzenia...
Irys: Przyjaciółka Scarlett. Nie znam jej za dobrze , ale na pewno ma fajny charakter. :)
Sucrette: Dziewczyna Kastiela. Nawet fajna dziewczyna, ale czasami może dostać szału.
Kentin: Jedyne co o nim wiem to, że był ślepo zakochany w Sucrette i był w szkole wojskowej.
Alexy: Hmm... Inna orientacja i niebieskie włosy. Tylko tyle kojarzę.
Armin: Uwielbia grać na konsoli.
Scarlett: Hmm... Jest jak powiew morskiej bryzy w świetle Księżyca i... Kurcze nie mam weny. A czasami zabójcza jak Orzeł ... Wspaniała dziewczyna. <3

Cyrus - Marcus CyrusEdytuj

Jest wrogiem Scarlett. Jest jednocześnie geniuszem i jest mega wysportowany. Jeżeli staniesz mu na drodze to czeka Cię gotowa śmierć. Jest bratem Marka Stone'a czyli ojca Scarlett. Niestety los chciał inaczej i... Rozpętała się wojna. Cyrus zaczął wszystko niszczyć i Mark wkroczył do akcji. Cyrus zniszczył jego żonę(Elizabeth Stone) i Ojciec Scarlett chciał go zabić udało mu się, ale jego naukowcy wynaleźli miksturę dzięki, której mógł powstać i znów działa.

MikeEdytuj

Od czasu do czasu mogliśmy widzieć Mike'a. Był szkolony w tej samej bazie co Scarlett. I został przywódcą "Obrońców Planety". Często prosił Scarlett żeby do nich dołączyła, ale cały czas odmawiała. Mike też jest zakochany w Scarlett już od Uwaga... 7 lat! Przyglądał się jej zawsze jak trenuje. A nie miał odwagi powiedzieć jej prawdy. Próbował zniszczyć Cyrusa maszyną, która miała być do niszczenia ludzi lub zmieniania ich ze złych na dobrych. Ale maszyna zadziałała źle i Cyrus się wzmocnił.

SKĄD MAM TEN POMYSŁ?

Pomysł przyszedł mi sam do głowy nic z żadnego filmu, książki. Przyszło samo i już. 

InniEdytuj

...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki