FANDOM

W skrócie Edytuj

Gatunek Romans, Obyczajowy
Rodzaj Powieść
Data pierwszej publikacji 11 kwietnia, 2015
Autor Blueoly
Główny bohater River Wood
Rozdziały 7
Status W toku

Wstęp Edytuj

River Wood była wysoką, szczupłą dziewczyną, prawie niczym nie różniącą się od innych przeciętnych siedemnastolatek. Tylko jeden szczegół był niezwykły tejże osoby. Nie mówię tu o jej dużych, bystrych oczach schowanych w lesie gęstych, długich rzęs, ani o wysportowanej (w odpowiednich miejscach kształtnej) sylwetce, bądź wspaniałej osobowości. Mianowicie jej włosy posiadały jeden z odcieni niebieskiego, co nie było jej rozkapryszoną zachcianką. Taka się urodziła i choć uporczywie szukała odpowiedzi na to nurtujące ją pytanie - nigdy jej nie znajdowała. Riv zawsze była uczynna i pracowita. W okolicy była znana jako "złota dziewczyna" zawsze gotowa do pomocy. Zasłużyła sobie na owy tytuł poprzez koszenie trawnika pewnej starszej sąsiadki, opiekowanie się bezdomnymi kotami oraz mianem najlepszej uczennicy - dodatkowo przewodniczącej szkoły. Jej rodzice byli bogaci i nie za bardzo przejmowali się działalnościami córki, co być może podświadomie zmuszało ją do bycia najlepszą we wszystkim, aby im zaimponować. Dziewczyna była także wrażliwa na krzywdę innych, czasem aż z przesadą - tak jakby chciała pomóc najmniejszemu robaczkowi znajdującego się w czeluściach agonii. Miała także mnóstwo znajomych, część na pewno z zajmowanego stanowiska w szkole, a część z powodu jej przyjaznego usposobienia. Wydawało się iż była niemalże idealna. Jednakże jej poukładane życie, wyrobiona opinia wśród ludzi i wymarzone stopnie w szkole, nad którymi tak solidnie pracowała, zepsuł jeden pochopny plan rodziców. Czy będzie to wyrwanie z nużącej rutyny i zapoczątkowanie czegoś wspaniałego czy całkowite zniszczenie życia dziewczyny, przez niepotrzebną zachciankę? 

Powieść Edytuj

Od autora Edytuj

Mam nadzieję, iż opowieść przypadnie komukolwiek do gustu. Tak na marginesie - nigdy nie pisałam romansów i nie byłam do nich przekonana, tak samo z ff. Dopiero niedawno nastawiłam się do nich lepiej, a rozpoczęcie opowiadania z owego gatunku traktuje jako nowe wyzwanie. Proszę o udzielenie mi wskazówek jeśli gdzieś w tekście pojawiły się błędy składniowe, myślowe itp. Dziękuję za poświęcony czas na przeczytanie tej powieści! :)  

Ankieta Edytuj

Podobało ci się "River Wood" by Blueoly? 
 
21
 
3

Ankieta stworzona dnia kwi 12, 2015, o godzinie 19:50.
Oddanych głosów: 24

Więcej z Fandomu

Losowa wiki