FANDOM

Bohaterowie

Fionnna NeulandEdytuj

Fionna.jpg

Ma długie czarne włosy oraz oczy o niespotykanym odcieniu ciemnegosrebra. Zazwyczaj wesoła, lekka i pogodna, łatwo doprowadzić ją do łez. Jednak jeżeli potrzeba potrafi powiedzieć swoje zdanie.Na szyi   posiada znamię ośmioramiennej gwiazdy. 

Lelouch vi BritanniaEdytuj

Lelouch Lamperouge.png

Ma ciemnobrązowe włosy oraz fioletowe oczy, które zmieniają swoją barwę na czerwoną kiedy zbyt długo nie pije krwi. Jest stu procentowym wampirem. Ze względu na swoją hisorię jest chłodny i opanowany. Próbuje nie mieszać się w sprawy innych chyba, że jest do tego zmuszony.

Kastiel JamesEdytuj

Kastiel.png

Ma czarne włosy, które przemalowuje na czerwony oraz czekoladowe oczy .Do Kastiela dosyć ciężko się zbliżyć. Miał wiele dziewczyn. Chłopak często opuszcza lekcje, przez co nie raz miał sprzeczkę z gospodarzem szkoły, Natanielem, bowiem za sobą nie przepadają.

Nataniel MorrisEdytuj

Nataniel 150x150.png

posiada blond włosy oraz złote oczy. Nataniel jest głównym gospodarzem liceum. To rozważny chłopak, z którym niezwykle łatwo można się dogadać. Ma alergie na pyłki. Lubi koty, niestety jego mama ma na nie alergię, przez co nie może trzymać ich w domu. Ma siostrę Amber, której (jak przyznaje) dokuczał w dzieciństwie. Nie przepada za Kastielem ze względu na różnicę poglądów.

Lysander CartenEdytuj

Lysander 150x150.png

Ma białe włosy z lewej strony gdzie końcówki są dłóższe mają ciemny kolor. Jego prawe oko jest złote, lewe zielone. Wydaje się tajemniczy, ponieważ nie mówi o sobie zbyt wiele. Bywa, że trudno jest prowadzić z nim dyskusję ze względu na jego małomówność. Posiada notatnik, w którym zapisuje swoje piosenki, i irytuje się, gdy ktoś zagląda do niego bez pozwolenia.  

Kentin(Ken) WatsonEdytuj

Ken 150x150.png

Jest szatynem o zielonych oczach. Wszyscy nazywają go Ken, choć na prawdę na imię ma Kentin. Jest przyjaźnie do wszystkich nastawiony przez co można nazwać go optymistą.

Armin LewisEdytuj

Armin 150x150.png

Ma brata bliźniaka Alexa, którego jest całkowitym przeciwieństwem.  Zazwyczaj bywa spokojny i wyjątkowo opanowany. Bardzo rzadko wpada w złość. Ma cichą osobowość i nie lubi być przez innych zauważany.

Alexy LewisEdytuj

Alexy 150x150.png

To chłopak pełen życia, wyjątkowo radosny i czasem trochę dziecinny. Zdarza mu się być egoistycznym i bardzo zazdrosnym wobec swych przyjaciół i swojego brata bliźniaka, Armina. Niemniej jednak jest sympatycznym bohaterem, który lubi poznawać nowych ludzi i zawierać nowe przyjaźnie. 
Jednym z jego ulubionych zajęć jest robienie zakupów w czyimś towarzystwie i łażenie po mieście. 

Iris KeenedyEdytuj

Iris 150x150.png

Jest zdecydowanie najbardziej sympatyczną dziewczyną w Słodkim Amorisie i osobą, do której możemy zwrócić się, gdy mamy jakieś problemy.

Rozalia MorganEdytuj

Rozalia 150x150.png

Jest optymistycznie do wszystkiego nastawiona. Często zachowuje się niczym dama, a keidy dochodzi do spięć między nią, a Amber wychodzi z tego zwucięzko i z dumnie podniesioną głową. Jest najlepszą przyjaciółką Fionny.

Violetta FarrisEdytuj

Violetta 150x150.png

Jest cichą osobą o niezwykłym talencie do rysowania i projesktowania. Jest drugą najlepszą przyjaciółką Fionny i to z nią utrzymuje najlepsze stosunki przyjacielskie. Często jednak gubi swoje ulubione ołówki co znacznie utrudnia jej malowanie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki