FANDOM

Bohaterowie

Sarameda Hakte -młoda osiemnastoletnia dziewczyna mieszkająca aktualnie u ciotki oraz wuja z młodszym bratem. Córka Alexandra Hakte prezydenta miasta Yerres oraz malarki Blanche Hakte, która zmarła nieoczekiwanie. Sara jest energiczną dziewczyną, która nigdy się nie poddaje, ukrywa swoje smutki za weilkim uśmiechem. Kreuje się na twardą osobę nie posiadającą uczuć, jednak to tylko gra pozorów. Uczęszcza do szkoły Amoris. Ma swój zespół rockowy zwany Run Away! W zespole jest drugim wokalem i gitarzystą.

Cedric Hakte- młodszy brat Saramedy. Ma szesnaście lat, podobnie jak siostra uczęszcza do Amorisa. W przeciwiństwie do Sary, jest nieśmiały przez co nie raz miewał problemy z nawiązaniem kontaktów. Podobnie jak siostra wyznaje zasadę aby się nie poddawać. Po śmierci mamy razem z siostrą musiał szybciej dorosnąć.

Alexander Hakte- trzydziesto pięcioletni prezydent Yerres, ojciec Cendrica i Sary. Jest surowym, pewnym siebie oraz uczuciowym i kochającym człowiekiem, który każdy wolny czas poświęca dzieciom. Po śmierci żony nie umiał sobie poradzić dlatego wysłał Sarę i Cedrica do wujostwa, aby pozbierać myśli. Jak tylko ma czas odwiedza swoje pociechy, które zawsze mogą na niego liczyć.

Blanche Hakte- żona Alexandra, matka Sary i Ceda. Była kobietą, którą często porównywano do anioła. Cieszyła się życiem, korzystała z niego tyle ile się da. Całą swoją miłość przekazała mężowi oraz dzieciom. Mimo natury anioła, potrafi sadzać korki całej swojej rodzinie. To ona nauczyła Sarę i Ceda, że trzeba dążyć do marzeń, nigdy nie wolno się poddawać, a przede wszystkim należy szanować innych.

Adele Hertz- osiemnastoletnia dziewczyna chora atyzm. Jest najlepszą przyjaciółką Saramedy i Roxany. Jest bardzo nieśmiała oraz nieufna, Sara była pierwszą osobą, poza jej chłopakiem, przed którą się otworzyła. (Jest to OC jednej dziewczyny z dA, ale nasze postacie są przyjaciółkami w innej historii więc Adele pojawia się tam, gdzie Sara)

Roxanne Moore- osiemnastoletnia panna z nadmiarem energii, przyjaciółka Sary i Adele. Jej nadmar energii nie raz doprowadza wszystkich do nerwów. Nie potrafi czasami usiedzieć w miejscu, ale bardzo przejmuje się bliskimi jej osobami. Czasami pisze piosenki dla Sary i jej zespołu.

Chudy - To tylko pseudonim, jego prawdzie imię zna tylko Sara. Oboje mają dość powiązana relacje ze sobą. Patrząc na nich z boku, można uznać ich za parę, jednak w rzeczywistości łączy ich silna więź, są niczym rodzeństwo. Oboje sporo przeszli, rozumieją się bez słów. Chudy jest ciekawym świata, aż naddo dobrze ułożonym siedemnastolatkiem o słabym zdrowiu. Stylizuje swój wygląd do Chudego Edda z show Ed, Edd, Eddy. Ma chłopaka, o którym wie tylko Sara. W zespole Run Away! jest pierwszym wokalem.

Andrew Sandmark- narzeczony Sary. Wygląda na typowego gbura, chama i zazdrośnika mającego wszystko i wszystkich gdzieś. Jednak to nie prawda. W rzeczywistości jest uczuciowy, dla przyjaciół zrobi wszystko, a Sary za żadne skarby nie da skrzywdzić. W zespole jest perkusitą. Poza osobami z zepołu, Adele, Roxaną, wujostwem Sary, Rozalią oraz Martinem, nikt nie wiem, że on i Sarameda to narzeczeństwo.

Mina Double- przyjaciółka Sary, ma osiemnaście lat. Jest typową kobietą, która wszystkich pilnuje i doprowadza do porządku. Mimo iż zachowuje się na dorosłą miewa niekiedy bzdurne i durne pomysły nie z tej ziemi. W Run Away! Gra na klawiszach.

Martin Koch-Przyjaciel oraz sparing partner Saramedy w klubie karate. To dzięki niemu Sara znalazła się w gronie uczniów karate. Jest wesołym i radosnym osobnikiem, jednak niekiedy bywa za bardzo pewny siebie, dlatego miewa z tego tytuły niekiedy kłopoty. Zakochany w dziewczynie od momentu kiedy się poznali, jednak Sara o niczym nie wie i wolałby aby tak zostało.

Kastiel- jeden z uczniów Amorisa. Chłopak, do którego ciężko dotrzeć, rzuca dziwnymi, a niekiedy krępującymi tekstami. Z początku natawiony anty do Sary, jednak po tym jak ta uratowała go przed maską samochodu, inaczej na nią patrzy. Zdawać by się mogło, że chyba się zakochał w Saramedzie. Próbuje się jednak, po swojemu, zbliżyć do niej i lepiej ją poznać.

Nataniel-główny gospodarz liceum Amoris. Dorze ułozony, punkutalny i ogółem wzór do naśladowania. Nie bardzo przepada za Sarą, chociażby dlatego że miewa podobne reakcje jak Kastiel. Mimo, że dowiedział się, co zrobiła, nadal woli trzymać ją na dystans. Nie potrafi uwierzyć, że jej przeniesienie było powodowane tylko problemami rodzinnymi. Dowiedział się, że w poprzedniej szkole dziewczyna potrafiła wdawać się w bójki szkolne.

Lysander- razem z Kasem ma zespół-on śpiewa, Kastiel gra na gitarze. Jest tajeniczy, ubiera się w wiktoriańskie stroje, tudzież stylizowane na ową epokę. Mimo, iż nie lubi wtykać nosa w nieswoje sprawy, intereuje go Sarameda oraz Andrew, a raczej ich relacje. Ceni sobie te osoby, dla który wygląd nie jet najważniejszy. Ma starszgo brata Leo.

Rozalia- przyjaciółka Saramedy. Dziewczyny poznały się przez przypadek, kiedy to Sarameda opowiadała Adele oraz Roxanie o Kastielu. Jest najładniejszą dziewczyną w szkole o dobrym sercu. Za wszelką cenę chce pomóc każdemu, kto na to zasługuje, nie potrafi odwrócić się od cudzych problemów. Rozalia, jest pierwszą i jak na razie jedyną osobą, która wie, że Andrew i Sara są narzeczeństwem.

Lynn Darcy- inaczej Su. Głupiutka i naiwna dziewczyna o dobrym sercu. Z początku Sarameda nawet nie wiedziała o jej istnieniu. Dopiero kiedy Debra dała dziewczynie w kość poznała kim jest Lynn. Su pierwszy raz mogła porozmawiać z Sarą, kiedy ta uratowała ją przed wściekłą Debrą, tuż pod domem dziewczyny. Obie dobrze się dogadują i wszystko idzie ku temu, by zostały dobrymi przyjaciółkami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki