FANDOM

Bohaterowie

JagaEdytuj

Nicola

Jagna Lisowska - sidemnastolatka, aspołeczna, sarkastyczna, szczera, opanowana. Lubi czytać i słuchać muzyki. Walczy mieczem półtoraręcznym w bractwie rycerskim, jeżdzi też tam konno.

KastielEdytuj

KastielKosak.jpg

Kastiel Kosak - Nikt nie wie, czemu matka pokarała go takim imieniem. osiemnastolatek (raz nie zdał do następnej kasy) .złośliwy, sarkastyczny, krytyczny, otwarty, lubi grać na gitarze i przebywać w gronie przyjaciół. Dosyć wybuchowy i spontaniczny.

LysanderEdytuj

LysanderSpooner.jpg

Lysander Spooner Urodził się w Grecji, stąd greckie imię. Ma siedemnaście lat, jest spokojny, opanowany cichy i lekko staroświecki. Lubi spokój i ciszę, nie wiadomo, jak to się stało, że jest najlepszym przyjacielem Kastiela.

WiolettaEdytuj

WiolettaRybak.jpg

Wioletta Rybak Nieśmiała szesnastolatka, dziewczęca, wesoła i taktowna. Lubi rysować i słuchać muzyki klasycznej. Posiada talent do obserwacji, nazywany przez przyjaciół "szóstym zmysłem".

AlexEdytuj

Aleksander Krasny wesoły siedemnastolatek, przyjazny, wybuchowy i nierozgarnięty. Lubi zakupy i przyjaciół. Niestety dla wielu dziewczyn, odmiennej orientacji.

MoEdytuj

MonikaKamińska.jpg

Monika Kamińska Osiemnastolatka, otwarta, szczera, wesoła, przyjazna. Pali papierosy, usiłowała rzucić trzynaście razy, ale na próżno.

i najważniejsze:

NulaEdytuj

Nula Mały brązowy szczeniaczek, wszędobylski i żywiołowy. Uczy się wiele o świecie i ludziach od kiedy zamieszkała z Jagą, jednocześnie ucząc wiele dziewczynę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki