FANDOM

Powieść/Opowiadanie

W skrócie Edytuj

Gatunek Romans, Komedia,Dramat obyczajowo-psychologiczny
Rodzaj Powieść
Data pierwszej publikacji 20 grudnia, 2015
Autor ?
Głowni bohaterowie Luna, Kastiel
Rozdziały/Części ?/?
Status W toku

Wstęp Edytuj

Luna to niezywkle mała oraz drobna jak na swój wiek dziewczyna. Jest zbuntowaną szesnastolatką, która ma talent do wpadania w kłopoty. Cechuje ją sarkastyczne poczucie humoru, bycie twardą i niezależną. Czy to jednak aby nie pozory? Czy w tej interesującej osobie nie kryje się nic więcej? Sprawdźcie sami. Zapraszam serdecznie do czytania lektury.

Opowiadanie/Powieść Edytuj

Szablon:Spoiler Rozdział 9 --Nie.To niemożliwe-miotałam się w łóżku ,jak oszalała.W głowie wciąż przewijały mi się te same obrazy.Ojciec.Mama.Ojciec.Kastiel.Krew.Dużo krwi.W końcu usiadłam na łóżku.Byłam lodowata i cała czerwona.Czułam to.Nagle poczułam ciepło.Ktoś złapał mnie za rękę.-Nie dotykaj mnie-krzyknęłam.Poczułam zapach ,który poznałabym wszędzie.-Jestem tu mała-szepnął Kastiel.Oddychałam szybko,a serce biło mi,jak szalone.Nie pomagało to,że Kastiel siedział tak blisko.Czerwonowłosy objął mnie w tali i przytulił mnie do siebie.Rozpłakałam się.Chłopak nic nie mówił.Czułam ciepły oddech na swoim karku.Powoli odsunęłam się od niego i spojrzałam mu w oczy.Zawsze chciałam uchodzić za silną osobę.Niepokoiło mnie to,że ten wybuch może wszystko rozwalić.Kastiel patrzył mi prosto w oczy z dziwnym błyskiem w oczach.Zagryzłam wargę.Chłopak nachylił się nade mną szybko i zaczął mnie mocno całować.,tak jakbym zaraz miała uciec.Serce biło mi,jak szalone.Oddawałam pocałunki.Byłam totalnie rozkojarzona.Usiadłam mu na kolanach.Nagle zorientowałam sobie,co się dzieje.Przypomniałam sobie,jak własny ojciec pod wpływem alkoholu próbował mnie zgwałcić.Przerwałam tą magiczną chwilę.Przerwałam pocałunek.-Przestań robić takie rzeczy-nie miałam odwagi nawet spojrzeć mu w oczy.Naskoczyłam na niego.-To zabrzmiało bardzo głupio.Szczególnie,że siedzisz na moich kolanach.Na które podkreślam sama usiadłaś.-syknął bardzo poirytowany,wyraźnie na coś wściekły.Cała zarumieniona ruszyłam do okna.-Muszę stąd wyjść-odparłam chłodno.-Nigdzie cię nie wypuszczę,a jeśli spróbujesz się stąd wydostać to krótka piłka.-posłał mi sztuczny uśmiech.Byłam wkurzona i spanikowana.-Idioto wypuść mnie-krzyknęłam.Wstał z łóżka i szybko zatkał mi buzię.Chyba lubi to robić.-Jesteś zmęczona.Połóż się. Miał rację.Zaraz po tych słowach lekko się zachwiałam.Wprost na chłopaka.Ten delikatnie wziął mnie na ręce i zaniósł do łóżka.-Nie zasnę-mruknęłam.-Będę przy tobie siedział mała.-szepnął Kastiel i pochylił się nade mną,żeby przykryć mnie kołdrą.I znowu serce biegło ze mną maraton.

Od autora Edytuj

To moje pierwsze opowiadanie na tej stronie także proszę o wyrozumiałość :D. Wszystkie propozycje , przemyślenia i głupoty piszcie w komentarzach. Mam nadzieje , że miło wam będzie się czytać ^^

Ankieta Edytuj

Podobało ci się "Miłość"?
 
20
 
2

Ankieta stworzona dnia gru 20, 2015, o godzinie 19:57.
Oddanych głosów: 22

|}

Więcej z Fandomu

Losowa wiki