FANDOM

Bohaterowie
!!!W miarę rozwoju historii będą pojawiali się nowi bohaterowie!!!

!!!Niektóre informacje mogą pojawić się później w powieści!!!

Główni Edytuj

Lumanay. Edytuj

Zwana na tym świecie jako Luna, przez lud Majowy Księżyc, a Amina Majka. Ma szesnaście lat.

Lumanay

Zwana na tym świecie jako Luna. Przeżyła koniec świata błądząc sama przez dwa dni na pustyni.

Ta tym Świecie znana jako Luna. Ma szesnaście lat.

Podczas końca świata straciła matkę, ojca i starszego brata. Przeżyła samotnie prawie dwa dni na pustyni zanim została odnaleziona. Po pojawieniu się na Ziemi musiała być po stałą opieką lekarzy przez to, iż straciła dużą część linii życia. Dzięki pomocy ludu, z którego pochodzi, mogła przeżyć. Dopiero dzięki zabójstwu mogła otrzymywać więcej czasu. Jednak w wieku czternastu lat spostrzegła, że przestało to działać. Wpadła przez to jeszcze większą depresję, szał zabijania i traumę niż po śmierci matki. Prawie nie mogła się kontrolować podczas zwykłych napadów gniewu.

Aktualnie chodzi wraz z najlepszą przyjaciółką, Feikyo, do pierwszej klasy liceum Słodkiego Amorisa. Ma dobre oceny i jest dobra w sporcie. Dzięki wsparciu Feikyo może trochę bardziej się kontrolować.

Ma problemy z gangiem motocyklistów i mafią australijską. Jej nałogiem jest kakałko.

Armin Edytuj

Go przedstawiać nie muszę. Kocha gry i ma super brata bliźniaka. Ale to wszyscy wiedzą.

Przez przypadek trafił na Lunę, gdy ta po zabójstwie miała atak depresji i poprosiła go o zabicie jej. Zanim udało mu się coś więcej dowiedzieć przyszli (nie)przyjaciele Luny. Po tym wydarzeniu dowiedział się o prawdziwym pochodzenie jej i Feikyo. Teraz muszą ochraniać go przed mafią i gangiem.

Sprzymierzeńcy Edytuj

Feikyo

Feikyo Edytuj

Znana na tym świecie jako Emily. Ma osiemnaście lat.

Chodzi do tej samej klasy co Lumanay. Głównie po to by opiekować się nią. Dostarcza jej informacje o potencjalnych ofiarach z czego nie jest zadowolona. Strasznie się o nią martwi co niekiedy wkurza Lumanay. Pracuję w godzinach nocnych w barze z chińszczyzną w południowej dzielnicy u wujka. Podczas końca świata straciła matkę i swoją pierwszą skrytą miłość, brata Lumanay.

Jest bardzo podobna do swego brata, Kyana. Przez niski wzrost i małe piersi jest brana na piętnastolatkę.

Shoko Edytuj

Zwana na tym świecie jako Helena. Pomimo,że zbliża się do trzydziestki wygląda na około dwadzieścia trzy lata.

Shoko

Młodsza siostra Yenny, matki Lumanay. Po końcu świata zaopiekowała się siostrzenicą. Dzięki pomocy finansowej przyjaciół udało jej się wybudować dom w stylu architektury swojego dawnego świata.

Przez bycie młodszą z rodzeństwa miała wiele rzeczy "na tacy" przez co można powiedzieć, że prowadzi lekceważący tryb życia. Jednak naprawdę bardzo stara się pomóc Lumanay. Spędza dużo pracy nad ludowymi pieśniami i padaniach naukowych z laboratorium Kyana. Opracowuje wiele teorii czemu jej siostrzenicy nie rośnie linia życia.

Kyan Edytuj

Kyan

Kyan kilka lat wcześniej

Zwany na tym świecie jako Jakub. Jest w wieku Shoko.

Starszy brat Feikyo. Stara się pomóc ludziom z swojego świata odnaleźć się w nowym. Prowadzi badania nad stanem zdrowia fizycznym i psychicznym Lumanay. Dzięki wsparciu finansowej z zaprzyjaźnionego świata, Eldaryi, mógł otworzyć własne laboratorium. Ma dostęp do akt policyjnych, które udostępnia Feikyo.

Według Shoko bardzo się zmienił przez ostatnie lata nie tylko pod względem fizycznym, ale i psychicznym.

Wrogowie Edytuj

Amber Edytuj

Nie muszę ją przedstawiać. Każdy ją zna.

Nienawidzi Luny przez to, że zawsze ona musi być od niej lepsza. Czasem wdaje się z nią w bójki. Nigdy jednak niema świadków, by pokazać jaka Luna jest naprawdę. Jeśli ma problemy skarży się bratu.

Łatwo ją manipulować.

Dake Edytuj

Prawdziwe jego imię to Dakota. 17 lat.

Nienawidzi Luny przez to, że zabiła mu starszego brata. Od tego czasu przejmuje jego dowodzenie w australijskiej mafii i łączy siły z Debrą, byłą narzeczoną jego brata.

Debra Edytuj

16 lat.

Była narzeczona brata Dakoty. Należała kiedyś do zespołu rockowego. W wieku 14 lat przejęła po swoim byłym chłopaku z kapeli gang motocyklowy, po tym jak go zabiła. Nienawidzi Luny.

Przyjaciele, rodzina i inne ważniejsze postacie Edytuj

Violetta Edytuj

Lubi rysować i jest bardzo nieśmiała. chodzi do klasy z Luną i Emily. Bardzo szanuje Lunę i zawsze staje po jej stronie. Przyjaźni tez się z Alexym i Rozalią.

Yenna Edytuj

Matka Lumany i jej starszego brata. Umarła przez mały kawałek meteorytu, który przeszył jej głowę.

Miała długie czarne włosy i jasne niebieskie oczy. Podobnie jak mąż była rzeźnikiem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki