FANDOM

Bohaterowie

LucyEdytuj

2xaHInQ.jpg

Interesuje sie muzyką i rysowaniem.Byłam w zespole razem z Jade i Bellą, moimi dawnymi przyjaciółkami.Przeprowadziła się z Londynu do Krakowa po rozpadzie zespołu.Jej rodzice zginęli w wypadku samochodowym, aktualnie mieszka z ciocią.Urodziny obchodzi 5 grudnia.Skrywa pewną tajemnicę.

LysanderEdytuj

Lys.jpg

Najlepszy przyjaciel Kastiela, z którym prowadzi własny zespół. Jego bratem jest Leo. Lys jest cichy, skryty i tajemniczy. Typowy poeta. Pisze własne wiersze w notatniku który często gubi .Wychował się na wsi.Uwielbia króliczki. Urodziny obchodzi 22 listopada.

AlexyEdytuj

Alevvxy.jpg

Najlepszy przyjaciel Lucy.Jest homoseksualistą.Uwielbia chodzic na zakupy. Ma brata bliźniaka - Armina.Jest miły i wesoły.Jest w zespole z Lysandrem i Kastielem w któym gra na perkusji.Urodziny obchodzi 7 sierpnia.

RozaliaEdytuj

Cosplay test rosalya my candy love by beyond trancy-d62d8en.jpg

Przyjaciółka Lucy. Roza jest bardzo miła, czasem aż nazbyt bezpośrednia. Jest dziewczyną Leo. Rozalia z zamiłowania jest zakupoholiczką.Urodziny obchodzi 1 czerwca

IrisEdytuj

Iris ^^.jpg

Koleżanka Lucy.Jest najbardziej miła dziewczyną w szkole.Szybko przekonuje ludzi do siebie.Urodziny obchodzi 14 września.

JadeEdytuj

^^^.jpg

Była , najlepsza przyjacióła Lucy. Była z nią w zespole pt. Black Rose. Była w nim wokalistką. Dalej mieszka w Londynie.Wciąż utrzymuje kontakt z Lucy.Teraz jest sławną producentką muzyczną. Urodziny obchodzi 2 stycznia.

KastielEdytuj

Kastiel.jpg

Kolega Lucy. Przyjaciel Lysandra.Nie lubi słuchać rozkazów i nienawidzi Nataniela. Jest w zespole razem z Lysandrem w którym jest gitarzystą.Chowa się za maską złego chłopca ale tak na prawdę jak się go bliżej pozna jest miły i przyjazny. Urodziny obchodzi 19 grudnia.

BellaEdytuj

Kate.jpg

Była , przyjaciółka Lucy. W ich byłym zespole grała na perkusji.Mieszka w Los Angeles.Nie utrzymuje już kontaktu z Lucy i Jade.Urodziny obchodzi 4 lipca.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki