FANDOM

Powieść

W skrócie Edytuj

Gatunek Romans, Komedia, Obyczajowy, Dramat obyczajowo-psychologiczny
Rodzaj Powieść
Data pierwszej publikacji 22 listopada 2015 r.
Autor Yavanna White
Głowni bohaterowie Arwena, Kastiel
Części 27 na... mnie się pytasz, ile będzie tych części? To nie zależy ode mnie, tylko od ciebie! I mojego kompa. Ćśśś...
Status Zawieszone, dopóki wena nie wróci :(

Wstęp Edytuj

Arwena jest zbuntowaną dziewczyną o sarkastycznym poczuciu humoru i tragicznej pamięci do imion. Czy pod maską silnej i niezależnej kryje się coś więcej? Jak poradzi sobie w nowej szkole i mieście?

Powieść Edytuj

Coś ode mnie:) Edytuj

A więc tak: całe opowiadanie jest napisane spontanicznie, nie piszę żadnego planu wydarzeń itp. Chciałabym, abyś napisał/a w komentarzu, czy spodobało ci się opowiadanie. Ale proszę, napisz, dlaczego ci się podoba/nie podoba (przy drugiej opcji zwłaszcza napisz uzasadnienie ;P), bo to na pewno pozwoliłoby mi udoskonalić FF. Mam nadzieję, że się spodobało, bo jest to moja pierwsza powieść na tej stronie :)

Miłego dnia/nocy/wieczoru/południa/popołudnia/ranka/dnia w innej czasoprzestrzeni/czegokolwiek innego! ;) 

9.02.16

Miałam zamiar napisać kolejny rozdział, dwudziesty ósmy. Problem polega na tym, że nie mam żadnego pomysłu. Znaczy się, pomysłów kilka mam, ale się w nich pogubiłam i każdy wydaje mi się do dupy. Straciłam wenę. Masakrejszyn. Nie wiem, co robić. Macie jakieś pomysły na to, co w następnej części? Bo ja już nie mam siły myśleć (tak, w końcu zaczęłam myśleć, a kiedy odkryłam, że to nawet fajne, to przeholowałam i moje pozostałości mózgu są całkowicie zużyte...). Nie mam zielonego... A w sumie, czemu by nie różowego pojęcia, kiedy wstawię następną część, bo nie dopuszczam do siebie myśli, żeby jej nie wstawić. Nie mam zamiaru zostawiać tego w takim momencie, muszę to skończyć, chociażby głupio, ale skończyć. 

Pomożecie? ;-; 

Kot-w-butach.jpg

*robi oczy jak Kot ze Shreka*

Ankieta Edytuj

Podobało ci się "Love, Hate, Love" by Yavanna White?
 
87
 
4

Ankieta stworzona dnia gru 4, 2015, o godzinie 15:54.
Oddanych głosów: 91
 
Który chłopak z SyFa jest najfajniejszy?
 
64
 
19
 
9
 
4
 
1
 
2
 
6
 
0
 
1

Oddanych głosów: 106

Więcej z Fandomu

Losowa wiki