FANDOM

Edytuj

Aleks Edytuj

98897275bee441206771a04b7ed86a66
Siedemnastoletnia Aleks, a właściwie Aleksandra Morgernstern, urodzona 1 stycznia 2000roku sekundę po północy jako pierwsze dziecko w nowym milenium. Jej matka zmarła po wydaniu na świat Aleks, jednak przed śmiercią miała wizję, którą przekazała swojemu mężowi. Ojciec dziewczynki po usłyszeniu przepowiedni oddał córeczkę, dla jej dobra, rodzinie ludzi. Nie wiedzieli czym jest dziecko, jednak kiedy odkryli prawdę, klątwa Aleks zaczęła się spełniać.

Kastiel Edytuj

Black-boy-guy-handsome-Favim.com-2358948
Osiemnastoletni Kastiel Black urodził się w rodzinie pilota i stewardessy. Nie mieli czasu dla syna, mały Kas od zawsze wychowywał się z opiekunkami. Od ponad roku mieszka ze swoim psem Demonem we Francji w domu, który podarowali mu rodzice a sami przeprowadzili się na stałe do Stanów. Kastiel ma trudny charakter, nosi maskę buntownika, który woli ranić innych niż być ranionym.

Lysander Edytuj

Ffb177af96fa5772be51d36b9496069e--brown-eyes-brown-hair

Siedemnastoletni Lysander Morgernstern, brat bliźniak Aleks urodziny 31 grudnia 1999 roku 10 sekund przed północą. Był ostatnim dzieckiem starego milenium. Oboje z siostrą zostali wystawieni na ogromne niebezpieczeństwo związane z czasem urodzenia. Lysander jako dar dostał niezwykłe zdolności. Niezwykłe nawet jak na gatunek, do którego należy razem z tatą i starszym bratem. Dodatkowe umiejętności według przepowiedni uaktywnią się, gdy życie osoby z którą jest związany duszą będzie zagrożone.

Leo Edytuj

2f78976d8ba346bfdc3c1726f3b3cc7b
Leonard Morgernstern, starszy brat Aleksandry i Lysandra. Skończył liceum Słodki Amoris i zaczął studia prawnicze w stolicy Francji. Dwudziestolatek mieszka razem z dziewczyną Rozalią, studentką Akademii Sztuk Pięknych, w Stanach. To on odnalazł swoją siostrę i sprowadził ją do domu po latach rozłąki.

Chris Edytuj

2

Christopher Morgernstern w rzeczywistości ma 5000lat. Pochodzi z zamożnego rodu wampirów. Jego żona, Claire, zmarła w czasie porodu jego córki Aleksandry i młodszego syna Lysandra. Po usłyszeniu klątwy, która została rzucona na jego córkę dla jej dobra zdecydował się oddać ją do ludzkiej rodziny. Miał nadzieję, że gdy będzie żyła z dala od nadnaturalnego świata jej klątwa nie spełni się.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki