FANDOM

Od autora Edytuj

Dzień dobry wszystkim! (ewentualnie dobry wieczór) Jest to moje pierwsze opowiadanie jakie kiedykolwiek stworzyłam. Nie przyszliście tutaj dla moich wstępów tylko dla opowiadania, więc od razu zaproszę was do lektury :D A no i nie zapomnijcie o komentarzach, w których mile widziana będzie opinia o opowiadaniu. To będzie bardzo przydatne :)

PS Polecam przeczytać najpierw co nieco o bohaterach w zakładce Bohaterowie. Będzie się przyjemniej czytało :D
Opowiadanie

PS2 Tak tylko dla jasności dodam, że tekst pisany kursywą to myśli Aleks a czasem w tekście pojawia się odpowiednio zaznaczona perspektywa innych osób.

Prolog Edytuj

To wszystko do mnie wraca za każdym razem gdy zamykam oczy. Ten niewyobrażalny ból w każdej części mojego ciała, gdy rodzina do której mnie oddano zobaczyła kim naprawdę jestem. Tortury, głodzenie, poniżanie i lata spędzone w piwnicy. Jednak to wszystko było do zniesienia w porównaniu w tym, co mi zrobili 'naukowcy' i 'lekarze' z ośrodka badawczego do którego oddali mnie 'rodzice' kiedy znudziło im się znęcanie nade mną i trzymanie w podziemiach jak psa. Tak w zasadzie to nawet bezpańskie psy miały lepiej niż ja w tamtym czasie. Naukowcy cięli moje ciało, chcieli sprawdzić czy rany same się zagoją. Łamali kości, żeby sprawdzić czy potrafię to wyleczyć. Wreszcie po kilku tygodniach nieustannego bólu moje ciało nie wytrzymało. Serce zatrzymało się a dusza opuściła ciało. Byłam duchem stojącym nad swoim zmaltretowanym i zakrwawionym ciałem, które oprawcy próbowali przywrócić do życia. Posiniaczone szczupłe ciało, wystające obojczyki i zapadnięte policzki nie przypominały szesnastoletniej dziewczyny. Krew spływała z uchylonych, sinych ust zwłok. Coś przyciągnęło mnie z powrotem do ciała i z bezsilności zaczęłam krzyczeć. Nie z bólu czy strachu jak zawsze. Przez całe moje życie nie byłam szczęśliwa, nie doznałam ani odrobiny miłości. Przez tyle lat nie wyszłam poza mury ośrodka. Sama też nie wiedziałam czym jestem. Żyłam w ciągłym strachu, bólu i ciemności, zdana na łaskę moich oprawców a moje życie zależało od ich pomysłów. Codziennie zastanawiali się co jeszcze można mi zrobić, żeby sprawdzić co potrafię. Mój krzyk mieszał się z łzami. Przelałam w to cały swój żal, smutek, złość...bezsilność. Czułam napływającą ciemność w głowie. Wiedziałam, że nie chcę z nią walczyć. Miałam nadzieję, że to mój ratunek, że nareszcie przyszedł po mnie upragniony koniec i ta cała farsa, którą inni nazywają życiem wreszcie się skończy. Ciężkie powieki opadały a obraz się rozmazywał. Słyszałam krzyki. Tym razem to oni krzyczeli. Zanim całkowicie ogarnęła mnie ciemność wygięłam usta w lekkim uśmiechu. Witaj śmierci, moja przyjaciółko. Czekałam na Ciebie.

Rozdział pierwszy Edytuj

Rozdział drugi Edytuj

Rozdział trzeci Edytuj

Rozdział czwarty Edytuj

Rozdział piąty Edytuj

Rozdział szósty Edytuj

Rozdział siódmy Edytuj

Rozdział ósmy Edytuj

Rozdział dziewiąty Edytuj

Rozdział dziesiąty Edytuj

Rozdział jedenasty Edytuj

Rozdział dwunasty Edytuj

EDIT: NAPRAWIONE! Miłej lektury <3 Edytuj

Ankieta Edytuj

Podobało ci się "Inna niż wszystkie" by Aleks.9?
 
9
 
1

Ankieta stworzona dnia wrz 25, 2017, o godzinie 11:12.
Oddanych głosów: 10