FANDOM

Bohaterowie

Trójca zua alias Trzej MuszkieterowieEdytuj

Carlos-ff.pngImię: Carlos

Nazwisko: Horsey
Wiek: 17 lat

Przezwisko: Carlie, Los..

W skrócie:
Główny bohater całego fanfiku. Niedawno wprowadził się do domu swojej kuzynki - Stelli, aby uczęszczać z nią do liceum im. Amorisa. Twierdzi, że ma powodzenie u dziewczyn i nie tylko Lubi biegać.

Opinie:
Oto ja~ Wspaniały, BOSKI, przepiękny.. I BOSKI JA! Mam nadzieję, że mnie pokochacie, bo będzie musieli ze mną wytrzymać. Albo mnie shejcić na wieczność. Co mogę powiedzieć jeszcze? HMM. O wiem. Jestem boski!
Największy egoista na świecie.. I podobno giej! Z tym drugim żartuję oczywiście. Z pierwszym nie. Podobno umie pomagać, lecz często wpierdziela moje żarcie. To boli. </3 Ale i tak mu kradnę suchary, hehehe. A podobno ja jestem dziwna, kto zjada suchary?
Są bardzo pyszne i wartościowe, ej :<
Lepsze suchary niż stary makaron. >_> A Carlos to mój kochany kuzyn, chociaż egoista.. I zbyt często prosi o komplementy a żadnych nie daje.
Jak to nie? Wczoraj ci dałem!
Powiedziałeś mi, że ładnie wyglądam z worami pod oczami.. Nie uznałam to za komplement, przykro mi.

Ryu-ff.pngImię: Stella

Nazwisko: Dickson
Wiek: 16 lat

Przezwisko:
Ryu, Ryuminator, Fario, Cyrkóweczka

W skrócie: Dziewczyna co ma wąsy. Przyklejone. Jak mówi ma swój własny styl, którego jeszcze nikt nie rozumie, lecz nie jesteśmy pewni, czy po prostu nie chce się wyróżnić. Często nosi przy sobie kij bejsbolowy dla bezpieczeństwa. Nikt nie wie czemu nikt go nie zabrał. Nienawidzi jak się ją nazywa po imieniu.

Opinie:
Nasza zwariowana, dziwaczna dziewczyna z wąsem! Wygląda trochę jak połączenie blokersa z japońską modelką. A myślałem, że takie rzeczy tylko w cyrkach.
W cyrkach? Nie rozumiesz mojej koncepcji!
Mało kto rozumie..
I ty Brutusie przeciwko mnie?
Ja mówię prawdę. I tylko prawdę~ Ale i tak cię kocham wiesz?
No wiem. <3

Koper-ff.pngImię: Diana

Nazwisko: Willham
Wiek: 16 lat

Przezwisko: Koper, Dill, Musk

W skrócie:
Chorowita dziewczyna z częstymi atakami atopii - w tym kaszel, swędzenie, atopowe zapalenie skóry i straszny ból oczu. Zazwyczaj miła i kulturalna, lecz tak naprawdę mało kogo szczerze lubi. Lubi anime&mangę, rysować zagrać czasem w gry komputerowe. Ma wadę -2.0 w lewym oku a -1,5 w drugim.

Opinie:
Koperku mój. <3 Wiesz, że cię kocham? Jesteś najmilszą kuzynką na świecie. Chociaż wstydliwa jesteś strasznie i masz odpały. Np.: pokazywanie yaoiców, Boże..
E tam, słabe były
Potwierdzam~~ Ech, ale na serio masz czasem odpały. I jak ci nerwy walą to po nas. Albo po tobie, zależy czy dostajesz od stresu ciśnienia. Ogólnie za bardzo się wszystkim stresujesz, przestań no!
Łatwo mówić. ._.

ResztaEdytuj

Postacie z gryEdytuj

Postacie z sf coming soon~

WymyśloneEdytuj

LegendaEdytuj

Carlos: Ta czcionka
Ryu: Ta czcionka
Diana: Ta czcionka

Więcej z Fandomu

Losowa wiki