FANDOM

Bohaterowie

Roza HathawyEdytuj

Roza Hathawy
♦ posiada długie sięgające pasa włosy, które ma rozpuszczone lub podczas ćwiczeń związuje w kucyka. Na szyi nosi fioletową apaszkę w kolorze swoich oczu jednak często zapomina ją założyć by ukryć swoje tatuaże informujące ile Chimer zabiła. Prawie nigdy nie rozstaje się ze srebrnymi kołkami, którymi zabija przeciwnika.

Dimitr Edytuj

Dimitry Bielików
♣ Ma brązowe włosy. Posiadał także orzechowe oczy jednak po przemianie stały się one czerwone. Z jednej z wielu walk została mu blizna na lewym policzku, a jego cera jest trupio blada. Najczęściej nosi czarną koszulę.

Lysander Edytuj

Ma białe włosy z lewej strony gdzie końcówki są dłuższe mają ciemny kolor. Jego prawe oko jest złote, lewe zielone. Wydaje się tajemniczy, ponieważ nie mówi o sobie zbyt wiele. Bywa, że trudno jest prowadzić z nim dyskusję ze względu na jego małomówność. Posiada notatnik, w którym zapisuje swoje piosenki, i irytuje się, gdy ktoś zagląda do niego bez pozwolenia.  

Nataniel Edytuj

posiada blond włosy oraz złote oczy. Nataniel jest głównym gospodarzem liceum. To rozważny chłopak, z którym niezwykle łatwo można się dogadać. Ma alergie na pyłki. Lubi koty, niestety jego mama ma na nie alergię, przez co nie może trzymać ich w domu. Ma siostrę Amber, której (jak przyznaje) dokuczał w dzieciństwie. Nie przepada za Kastielem ze względu na różnicę poglądów.

ArminEdytuj

Ma brata bliźniaka Alexa, którego jest całkowitym przeciwieństwem.  Zazwyczaj bywa spokojny i wyjątkowo opanowany. Bardzo rzadko wpada w złość. Ma cichą osobowość i nie lubi być przez innych zauważany.

AlexyEdytuj

To chłopak pełen życia, wyjątkowo radosny i czasem trochę dziecinny. Zdarza mu się być egoistycznym i bardzo zazdrosnym wobec swych przyjaciół i swojego brata bliźniaka, Armina. Niemniej jednak jest sympatycznym bohaterem, który lubi poznawać nowych ludzi i zawierać nowe przyjaźnie.  Jednym z jego ulubionych zajęć jest robienie zakupów w czyimś towarzystwie i łażenie po mieście. 

KastielEdytuj

Ma czarne włosy, które przemalowuje na czerwony, oraz czekoladowe oczy. Do Kastiela dosyć ciężko się zbliżyć. Miał wiele dziewczyn. Chłopak często opuszcza lekcje, przez co nie raz miał sprzeczkę z gospodarzem szkoły, Natanielem, bowiem za sobą nie przepadają.

Kentin(Ken)Edytuj

Jest szatynem o zielonych oczach. Wszyscy nazywają go Ken, choć na prawdę na imię ma Kentin. Jest przyjaźnie do wszystkich nastawiony przez co można nazwać go optymistą.

IrisEdytuj

Jest zdecydowanie najbardziej sympatyczną dziewczyną w Słodkim Amorisie i osobą, do której możemy zwrócić się, gdy mamy jakieś problemy. ==Rozalia== Jest optymistycznie do wszystkiego nastawiona. Często zachowuje się niczym dama, a keidy dochodzi do spięć między nią, a Amber wychodzi z tego zwucięzko i z dumnie podniesioną głową. ==Peggy== Zawsze wciska swój piegowaty nos tam gdzie nie trzeba. Musia zawsze wiedzie o wszystkich. Jej "biblioteką" wiedzy jest pokój nauczycielski. Ma pewnego rodzaju zawdy z Natanielem jeżeli chodzi o jej źródła szpiegowskie.   

Inni Edytuj

  • Lysander

Więcej z Fandomu

Losowa wiki