FANDOM

W skrócie Edytuj

Gatunek Romans, Fantasy i nie wiem co jeszcze z tego będzie XD
Rodzaj Powieść
Data pierwszej publikacji 27 stycznia 2016
Autor Daughterofhades27
Główny bohater Aoi
Części 5/?
Status W toku (obecnie poprawiam kilka rzeczy)

Wstęp Edytuj

Ukryłam się w najbliższym korytarzu. Nie wiedziałam co robić. Z jednej strony musiałam walczyć o to, by przeżyć, ale z drugiej. Nie chcę skrzywdzić bliskiej mi osoby.

- Wiem że tu jesteś, Aoi. Nie ukryjesz się przede mną - odezwał się ON. Chciałam coś zrobić, chciałam walczyć, naprawdę. Ale nie mogłam. Już przygotowałam się do ucieczki, kiedy pojawiła się przede mną postać otoczona błękitnym ogniem. Powaliła mnie na ziemię. Ostatnie co zapamiętałam, to ciało mojego ukochanego, padające obok mnie i jego szare skrzydła, które mnie przykryły.

Powieść Edytuj

Od autora Edytuj

Witam w mojej kolejnej (a dokładniej trzeciej) historii na tej wiki. Tak, tak, wiem że mam dwa opowiadania niedokończone, ale od jakiegoś czasu miałam pomysł na to co teraz przed sobą widzicie. Pomysł biorę z anime, które oglądałam jakiś czas temu (Ao no Exorcist) więc kilka rzeczy może być podobne (np. zdolności naszej bohaterki). To tyle z mojej strony. Życzę miłego czytania gdziekolwiek jesteście, czy na ziemi, czy w Podziemiu, kosmosie, niebie lub innym wymiarze, o każdej porze dnia i nocy.

P.S. Dziękuje bardzo Mambi2001 za poprawienie mi paru rzeczy :)

AnkietaEdytuj

Podobało ci się "Błękitny Krzyż" by Daughterofhades27?
 
6
 
0

Ankieta stworzona dnia sty 27, 2016, o godzinie 19:18.
Oddanych głosów: 6

Więcej z Fandomu

Losowa wiki